تصاویر/ 10 محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ قرار است با جدیدترین محصولات شرکت‌های خودروسازی مطرح دنیا دیدار کنیم. این شرکت‌ها عموما آلمانی هستند اما این موضوع دلیلی نمی‌شود که دیگر نماینده‌های خودروسازهای ژاپنی، فرانسوی و کره‌ای برای خط و نشان کشیدن برای رقبای ژرمن خود به پا بر نخیزند.
کد خبر: ۱۰۴۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
به گزارش زندگی امروز،در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ قرار است با جدیدترین محصولات شرکت‌های خودروسازی مطرح دنیا دیدار کنیم. این شرکت‌ها عموما آلمانی هستند اما این موضوع دلیلی نمی‌شود که دیگر نماینده‌های خودروسازهای ژاپنی، فرانسوی و کره‌ای برای خط و نشان کشیدن برای رقبای ژرمن خود به پا بر نخیزند.

در این مطلب قرار است به‌طور خلاصه و کوتاه نگاهی به ۱۰ محصول از شرکت‌های حاضر در رویداد ژنو داشته باشیم. نمایشگاه خودرو ژنو از فردا به مدت ۱۰ روز در سوییس برگزار می‌شود.

آستون‌مارتین

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

پرداعای انگلیسی احتمالا با Vantage حضور خود را به علاقمندان اعلام می‌کند. این خودرو اسپرت دو در DB11 و DB12 قرار است برای اولین بار در معرض عموم به نمایش گذاشته شوند.

آئودی

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

حرف از خودروسازهای آلمانی به میان آمده بود؛ چه شرکتی بهتر از آئودی که تلفیقی از روحیه اسپرت ب‌ام‌و و لوکس بنز را در دل خود جای می‌دهد؟ اگرچه این خودروساز آلمانی در ایران غیبت طولانی مدتی دارد اما بیشتر ما حداقل یک بار با مدل‌هایی مثل TT، Q5 یا حتی سری A4 یا A6 با پلاک گذر ملاقات داشته‌ایم. آئودی در نمایشگاه ژنو احتمالا با A6 حاضر می‌شود.

بنتلی

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

دوباره به نماینده خودروسازهای انگلیسی یعنی بنتلی برگشتیم. این شرکت احتمالا قرار است یکی از بهترین دستاوردهای خود را رو کند؛ بنتلی بنتایگا که یک شاسی‌بلند است، این بار در قالب مدل هیبریدی به میدان می‌آید.

ب‌ام‌و

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

چه کسی می‌تواند عاشق آرم سفید وآبی خودروساز محبوب آلمانی نشود؟ اصلا تمام خودروسازها کنار، ابهت، روحیه اسپرت و نوآوری طراحی‌های ب‌ام‌و هم کنار. این شرکت احتمالا با مدل جدید Z4 که زبان طراحی مدرن و متفاوتی نسبت به محصولات فعلی دارد، حضور خود را اعلام می‌کند.

فراری

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

ب‌ام‌و هرچقدر هم می‌خواهد اسپرت باشد، باز نمی‌تواند جای لباس قرمز رنگ سوپراسپرت ساز ایتالیایی یعنی فراری را بگیرد. فراری احتمالا با مدل ۴۸۸ پیستا با موتور ۸ سیلندر خورجینی و توان ۷۱۰ اسب‌بخار در مراسم شرکت می‌کند.

هیوندای

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

هیوندای می‌خواهد سنگ تمام بگذارد. این خودروساز کره‌ای که در طول این چند سال پیشرفت بسیار زیادی کرده، احتمالا با کراس‌اوورهای هیجان‌انگیز خود در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ حاضر می‌شود. سانتافه مدل ۲۰۱۹ و کنا (Kona) از محصولات احتمالی این شرکت هستند که در معرض عموم به نمایش درمی‌آیند.

جگوار

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

بیشتر ما تنها با نماینده کلاسیک جگوار XJ در ایران دیدار داشتیم، همان خودروی کشیده با چراغ‌های گرد دوتایی و قلب قدرتمند که همه چیز را برای داشتن یک ماشین کلاسیک جذاب برایمان تمام می‌کند. این شرکت انگلیسی‌ با اصالت احتمالا با یک کراس‌اوور الکتریکی به نام I-Pace در مراسم حاضر می‌شود.

لکسوس

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

لکسوس به عنوان یکی از برندهای لوکس دنیا و نماینده خودروسازی پیشرفته ژاپن در نمایشگاه خودرو ژنو حضور پررنگی پیدا می‌کند. این شرکت ژاپنی با یک شاسی‌بلند هیجان‌انگیز تحت عنوان UX در رویداد ژنو حاضر شده‌ است. لکسوس UX یک ماشین هیبریدی با موتور ۴ سیلندر و پلت‌فرم TNGA تویوتا است.

مرسدس‌بنز

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

ابتدای مطلب حرف از خودروسازهای آلمانی زدیم. مگر می‌شود حرف از ماشین آلمانی زد و به یاد ستاره زیبای بنز و اصالت آن نیفتاد؟ مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودرو ژنو با محصول جدید و هیجان‌انگیز G63 حاضر می‌شود. این شاسی‌بلند با موتور ۸ سیلندر خورجینی مجهز به ویین‌توربو و توان ۵۷۷ اسب‌بخار و گیربکس ۹ سرعته خودکار حرفی باقی نمی‌گذارد. این شرکت هم‌چنین با اتاق‌های C و S مایباخ در این رویداد حاضر می‌شود.

پورشه

۱۰ محصول جذاب نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸

بهتر است این شرکت را ادعای سرعت و شتاب بدانیم. بعید است پورشه یک خودرویی بسازد که مورد ستایش روزنامه‌نگارهای خودرویی جهان قرار نگیرد. وقتی هم که حرف از شتاب به میان می‌آید، بیشتر ما یاد خودروی اسپرت ۹۱۱ و هایپرکار ۹۱۸ می‌افتیم. حالا این اشتوتگارتی مغرور می‌خواهد با ۹۱۱ GT3 RS به عنوان قوی‌ترین محصول خود در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ حاضر شود.


تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰