تصاویر/ 8 سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

این سلبریتی های چاق که تعداد آن ها نیز بسیار انگشت شمار است علی رغم فیزیک بدنی نه چندان جالب و غیرورزشکاری خود اما دوست داشتنی و جذاب هستند.
کد خبر: ۱۱۱۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
زندگی امروز/ همه می دانیم که در دنیای هالیوود همه به دنبال داشتن اندامی متناسب و بدنی زیبا و بدون چربی هستند. سلبریتی های هالیوودی برای رسیدن به چنین شرایطی رژیم های غذایی سخت و تمرینات ورزشی طاقت فرسایی را در طول روز انجام می دهند تا کیفیت فیزیکی خود را همواره در بهترین شکل ممکن حفظ نمایند. اما در این میان سلبریتی هایی نیز حضور دارند که اهمیتی به این رسوم و ترندها نمی دهند و دوست دارند به شیوه ای دیگر از زندگی خود لذت ببرند.

 به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، این سلبریتی های چاق که تعداد آن ها نیز بسیار انگشت شمار است علی رغم فیزیک بدنی نه چندان جالب و غیرورزشکاری خود اما دوست داشتنی و جذاب هستند. در ادامه شما را با سلبریتی های چاقی آشنا خواهیم کرد که به روش خود زیبایی و جذابیت را تعریف کرده اند.

1- کویین لطیفه

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

کویین لطیفه بدون شک از آن دست زنانی است که باید آنان را زنان متجدد و انقلابی در حوزه فرهنگ عامه دانست. این خواننده، بازیگر، مجری تلویزیونی، تهیه کننده و کمدین سیاهپوست آمریکایی در هر حوزه ای که فکرش را بکنید فعال و موفق است. البته وی چهره دلنشین و زیبایی نیز دارد که چاق بودن و اضافه وزن داشتن او در تمام مدت زندگی و فعالیت هنری اش نتوانسته از جذابیت و دوست داشتنی بودنش بکاهد. او اکنون یکی از معروف ترین و موفق ترین زنان سیاهپوست در صنعت هالیوود است.

لطیفه در شهر نیویورک به دنیا آمده و اسم اصلی او دانا الین اونز است. او ابتدا کار خود را با تقلید صدا آغاز کرد و در ادامه به خوانندگی موسیقی رپ روی آورد. بعد از موفقیت در دنیای موسیقی، لطیفه وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و در این حوزه نیز به موفقیتی جشمگیر دست یافت. وی برای بازی در فیلم «شیکاگو» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد اما این جایزه را به کاترین زتا جونز واگذار کرد.

با این وجود وی تاکنون یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه گرمی و دو جایزه SAG دریافت کرده است. لطیفه در طی این سال ها علیرغم اضافه وزن توانسته زیبایی و جذابیت خود را حفظ کند. وی برای کاستن از درد کمر و شانه مجبور به عمل جراحی در ناحیه سینه خود شده و هیچگاه دست به ترکیب بدنی خود نزده است.

2- اپرا وینفری

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

اپرا وینفری کسی است که در حوزه تلویزیون همتا ندارد و او را نماد این صنعت می دانند. او یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت هایی است که تاکنون در عرصه تلویزیون وارد شده و یکی از موثرترین چهره های دنیای کنونی نیز به شمار می آید. این تهیه کننده و مجری سرشناس تلویزیونی سال ها با معضل چاقی و اضافه وزن دست و پنجه نرم کرده است. وینفری برای درمان چاقی خود رژیم های غذایی متنوعی را امتحان کرده، تلاش هایی برای تحقیق در مورد علت چاقی سراسری در ایالات متحده انجام داده و همواره با طرفداران و بینندگان برنامه های خود به صورت شفاف در مورد مشکل اضافه وزن خود صحبت کرده است.

وی به عنوان یک شخصیت بسیار مشهور تلویزیونی خیلی راحت در مورد مسئله چاقی صحبت می کند و باعث شده که نگاه کردن به مسئله چاقی به مانند یک جرم یا یک ضعف برطرف شود. با این وجود نیز بارها بسیاری او را به خاطر اضافه وزنش به باد انتقاد گرفته اند. با تمامی این مشکلات اپرا وینفری یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های تلویزیونی عصر معاصر است که میلیون ها نفر در سراسر جهان برنامه های او را تماشا می کنند و از او تاثیر می پذیرند.

3- جان گودمن

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

برای مدت زمان زیادی جان گودمن نمونه کامل شخصیت هایی بود که بر اساس وزن و شکل ظاهری بدن برای نقش های خود انتخاب می شدند. او تاکنون در نقش های بسیاری بازی کرده که قاعدتاً تنها برای یک بازیگر چاق نوشته شده است مانند نقش شخصیت های بی عرضه و دلقک وار. اما بعدها گودمن نشان داد که علیرغم اضافه وزنی که دارد یک بازیگر با استعداد و خیره کننده است که نباید تنها بر اساس ظاهرش برای ایفای نقش های خاص در نظر گرفته شود. گودمن در فیلم «لبوفسکی بزرگ» نقشی را بر عهده داشت که بدون حضور او نمی توانست تا این حد موفق بوده و به یک فیلم کالت کلاسیک و تحسین شده تبدیل شود.

او در فصل اول سریال «Treme» نیز حضور خارق العاده و بی نظیری داشت و بسیاری بازی او در این سریال را ستودند. با این وجود، گودمن در طول تمام دوران زندگی خود با معضل چاقی روبرو بوده و در سال 2011 مقدار زیادی از وزن خود را کاهش داد. با این وجود وی بار دیگر وزن از دست رفته را خیلی زود بازیافت. البته مردان چاق کمتر از زنان مورد مواخذه و تمسخر قرار می گیرند اما وی اخیراض در مصاحبه ای عنوان کرده که ای کاش تا این اندازه چاق نبود.

4- ملیسا مک کارتی

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

ملیسا مک کارتی یکی از بهترین کمدین های حال حاضر دنیای هالیوود است که برای بازی در نفش مگان در فیلم «ساقدوش های عروس» (Bridesmaids) نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد. همچنین وی در سریال تلویزیونی «مایک و مالی» (Mike & Molly) حضور داشته و با خاطر بازی خود در این سریال اولین جایزه امی خود را بدست آورد. بعدها نیز وی دومین جایزه امی خود را برای حضور در شو تلویزیونی «برنامه زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) به خانه برد. او اکنون در بالاترین حد شهرت قرار دارد و برای یک بازسازی تمام زنانه در فیلم کالت کلاسیک «شکارچیان روح» (Ghostbusters) ساخته پل فریگ آماده می شود.

مک کارتی همواره به خاطر استعداد کمدی و بازیگری خود مورد ستایش قرار گرفته است. با این وجود برخی استعداد او را در نظر نگرفته و شهرت او را تنها ناشی از ظاهر چاق و اضافه وزنش می دانند. اما موفقیت های سال های اخیر او در حوزه سینما و تلویزیون این دیدگاه را تا حدود زیادی تغییر داده است.

5- الویس پریسلی

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

الویس پریسلی بدون شک یکی از مهم ترین و برجسته ترین شخصیت های عرصه فرهنگ و هنر در قرن بیستم بود. سلطان راک اند رول در واقع کسی بود که مفهوم سلطان راک بودن در دنیای امروزی را تعریف کرد. زمانی که وی فعالیت هنری خود را در دهه 1950 آغاز کرد مرد جوان بسیار خوش چهره و خوش اندامی بود. علاوه بر اجراها و موسیقی فوق العاده ای که تولید می کرد، بسیاری او را به خاطر ظاهر دوست داشتنی، حرکات موزون دیوانه وار و دلفریبی اش روی صحنه می ستودند.

اما با افزایش شهرت و موفقیت، وضعیت جسمانی و سلامتی او رو به زوال گذاشت. در اوایل دهه 1970، او به شدت به اضافه وزن دچار شد. وزن او به طور مرتبط در حالت افزایش/کاهش قرار داشت اما در سال های آخر زندگی وی به شدت چاق شده بود. تمایل بیش از حد او به داروهای خواب آور و آرام بخش باعث شده بود که پریسلی به شدت دچار اضافه وزن شود. رژیم غذایی او به شدت ناسالم بود و غذاهای چرب و پرکالری جزیی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی روزانه او به شمار می آمدند. چاقی مفرط و داروهای زیادی که مصرف می کرد در نهایت باعث شد که سکته قلبی در سال 1977 به زندگی سلطان راک اند رول جهان پایان دهد.

6- جونا هیل

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

اگر چه جونا هیل در طول یک دهه اخیر فراز و فرودهای بسیاری از لحاظ وزن و شرایط جسمی داشته اما باید گفت که وی بخش زیادی از زندگی اش با معضل چاقی و اضافه وزن دست به گریبان بوده است. هیل چندین سال پیش مقدار زیادی از وزن خود را کاست اما خیلی سریع اضافه وزن او بازگشت. در این میان علیرغم ایفای نقش های مکمل بی نقص فراوان، به نظر نمی رسد که وی به این زودی ها بتواند نقش اصلی یک فیلم بزرگ را بدست آورد.

صادقانه بگوییم که بازی در نقش یک شخصیت مکمل فربه دقیقاً همان چیزی است که برای جونا هیل مناسب است زیرا در ایفای نقش چنین شخصیت هایی با زیبایی تمام تبحر دارد. از فیلم «سوپر بد» گرفته تا «گرگ وال استریت» شاهد هنرنمایی او در نقش یک شخصیت چاق اما جذاب و دوست داشتنی خواهید بود.

7- مارلون براندو

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

جوان ترهایی که اهمیتی به فیلم هایی مانند «در بارانداز» و «اتوبوسی به نام هوس» نمی دهند و تنها با دیدن فیلم های «پدر خوانده» و «سوپرمن» در مورد مارلون براندو قضاوت می کنند باور نمی کنند که اسطوره بازیگری هالیوود همیشه تا این اندازه چاق نبوده است. در واقع در زمان جوانی، براندو یکی از جذاب ترین، خوش چهره ترین و دوست داشتنی ترین چهره های هالیوود بود که بسیاری او را نماد و اسطوره خود قرار داده بودند. وقتی او در نقش مردان جوان سرکش و بی باک بازی می کرد همه رها شیفته خود کرده بود. با این وجود حرفه او در اواسط دهه 1960 به دلیل انتخاب های نامناسب وارد دورانی از رکود شد و وزن براندو رفته رفته بالا رفت.

زمانی که وی در فیلم های «آخرین تانگو در پاریس» و «پدرخوانده» حضور یافت دیگر دوران تناسب اندام یکی از اسطوره های هالیوود گذشته بود. در فیلم های «اکنون آخرالزمان» و «سوپرمن» اضافه وزن براندو کاملاً مشهود بود و زمانی که نوبت به فیلم های ضعیف اواخر دوره فعالیتش مانند «دن خوان دِ مارکو» و «جزیره دکتر موریو» رسید، براندو دیگر به شدت چاق شده بود. برخی می گویند که در دهه 1990 وزن وی به بیش از 125 کیلوگرم افزایش یافت. اضافه وزن شدید و رژیم غذایی ناسالم بالاخره جان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما را گرفت.

8- اَدل

۸ سلبریتی چاقِ دوست داشتنی و جذاب

اَدل از زمانی که در سال 2008 به شهرت جهانی رسید همواره به خاطر ظاهر و به خصوص اضافه وزنش همواره زیر ذره بین رسانه ها و طرفدارانش قرار داشته و این اضافه وزن دائماً بر استعداد و هنر او سایه افکنده است. بسیاری از مردم بر این باورند که خواننده ای با این صورت زیبا و صدایی شبیه فرشتگان جای تاسف است که به چاقی مبتلا است. جوآن ریورز او را «چاق» نامید و وقتی اَدل درخواست عذرخواهی کرد بار دیگر او را با همین لقب صدا زد.

بدین ترتیب اَدل بارها و بارها مجبور بوده در برابر این نظریات بیرحمانه از خود دفاع کند. وی بارها در مصاحبه هایش گفته که اصلاً دوست ندارد مانند یک مدل لاغر و اندامی بنظر برسد و می خواهد نماینده بخش اعظم زنان جامعه باشد که ظاهری شبیه او دارند. با این وجود، اضافه وزن هیچگاه نتوانسته به ستاره بودن اَدل آسیبی وارد کند و او همچنان یکی از بهترین خوانندگان جهان بوده و میلیون ها نفر از صدای بی نظیرش لذت می برند.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰