هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز دوشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: به دلیل وزش باد با سرعت ۹۰ کیلومتر درساعت احتمال وارد شدن خسارت به تاسیسات شهری و روستایی نیمه شرقی کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
زندگی امروز/ سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز دوشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.
 
به گزارش زندگی امروز به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز دوشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: به دلیل وزش باد با سرعت ۹۰ کیلومتر درساعت احتمال وارد شدن خسارت به تاسیسات شهری و روستایی نیمه شرقی کشور وجود دارد.
 
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به شمال کشور در برخی مناطق استان‌های اردبیل، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد‌های شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.
 
وی با بیان این‌که در دامنه‌های البرز مرکزی نیز انتظار بارش‌های پراکنده را داریم، تصریح کرد: امروز در نیمه شرقی وزش باد به نسبت شدید است و سرعت باد به ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: احتمال خیزش گرد و غبار و خسارت به تاسیسات شهری و روستایی در این مناطق وجود دارد.
 
وی بیان کرد: فردا در استا‌ن های ساحلی دریای خزر بارش‌ها پراکنده می‌شود، اما همچنان در شمال شرق، برخی نقاط زاگرش شرقی و جنوبی و قسمت‌های از مرکز کشور بارندگی خواهیم داشت.
 
به گفته وی، روز دوشنبه در وساحل دریای خزر و شمال شرق، شرق و زاگرس جنوبی بارش‌ها تشدید می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که هوا در استان‌های شمالی سردتر می‌شود، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده و وزش باد برای تهران طی امروز پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰