10 ریسکی که کارمندان انجام می دهند +اینفوگرافیک

کارمندان باید طوری آموزش ببینند تا از وقوع عملیات خطرساز در اداره ها بپرهیزند.
کد خبر: ۱۱۶۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
زندگی امروزوقتی بحث مهاجمان‌ سایبری به میان می‌آید همه‌ی تصورات ما به سمت تهدید از خارج اداره معطوف می‌شود ولی در حال حاضر بسیاری از محققان و شرکت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که یک کارمند قابل اعتماد و آموزش‌دیده می‌تواند از هر تهدید خارجی دیگری خطرناک‌تر باشد.

به گزارش زندگی امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فناوری ابزار مفیدی است، اما برخی افراد هنگام استفاده از آن سهل‌انگاری می‌کنند. همین مسئله می‌تواند فناوری را به ابزاری مخرب تبدیل کند. برخی کارمندان هنگام استفاده از این فناوری‌ها با یک سهل انگاری کوچک ممکن است امنیت اداره خود را دچار مختل کنند.

10 ریسکی که کارمندان انجام می دهند +اینفوگرافیک


به‌ عنوان مثال کارمندان ممکن است هشدارها را نادیده بگیرند و طبق روال عمل نکنند و یا خطاهای انسانی رخ بدهد. از این رو کارمندان باید طوری آموزش ببینند تا از وقوع عملیات مخرب و خطرساز در سازمان بپرهیزند. همچنین اگر داده‌های یک سازمان رمزنگاری شوند، بخش بسیار زیادی از مشکلات مربوط به نقض داده‌ها حل خواهد‌شد.

در همین رابطه اینفوگرافی در خصوص مهمترین کارهای پرخطری که کارمندان انجام میدهند را برای شما آماده کرده ایم که در ادام می توانید مشاهده کنید.


10 ریسکی که کارمندان انجام می دهند +اینفوگرافیک
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰