٥ راهكار كم هزينه برای اوقات فراغتتان در نوروز

تعطیلات عید بهترین فرصت است که فیلم ببینیم. شاید در روز‌های عادی از نظر زمانی فرصت نکنیم به سینما برویم. در این ایام، اما می‌شود با خانواده به یکی از سالن های سینما رفت. فیلم دید. غذا خورد. بازی کرد و لذت برد.
کد خبر: ۱۳۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷
زندگی امروز/ در این هوای بهاری، عده‌ای هم به هر دلیلی مسافرت نمی‌روند. برخی از آنهایی که مسافرت نمی‌روند دوست دارند استراحت کنند و خستگی یک سال کار ار از تن به در کنند.

به گزارش زندگی امروز به نقل از عصر ایران، تعطیلات نوروز که می‌آید خیلی‌ها عزم سفر می‌کنند. از شمال تا جنوب ایران میزبان مسافران نوروزی است. بسیاری از مردم تنها و تنها در این روزها می‌توانند بار سفر ببندند و با خانواده دل به جاده بزنند.


با اين ٥ راهكار كم هزينه اوقات فراغتتان را در نوروز پر كنيد


تعطیلات و مسافرت نرفتن اما فرصت مناسبی است برای کارهایی که معمولا در طول سال انجام نمی‌دهیم.

به طور مثال:
کتاب بخوانیم. تعطیلات عید بهترین فرصت برای مطالعه است. در این روزها اینقدر زمان خالی وجود دارد که انسان می‌تواند چندین کتاب را بخواند. کتاب‌های رمان و داستان، پیشنهادی فوق‌العاده‌ای برای روزهای تعطیل است.

کتاب‎‌های رمان و داستان به شما اجازه می‌دهد بدون گرفتن ویزا و هزینه به کشورهای مختلف سفر کنید و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید. کتاب، تجربیات جدیدی به زندگی انسان اضافه می‌کند.

مجله‌های نوروزی هم خواندنی هستند و می‌شود از خواندن آنها لذت برد.

سینما برویم. تعطیلات عید بهترین فرصت است که فیلم ببینیم. شاید در روزهای عادی از نظر زمانی فرصت نکنیم به سینما برویم. در این ایام اما می‌شود با خانواده به یکی از این پردیس‌های سینمایی رفت. فیلم دید. غذا خورد. بازی کرد و لذت برد.

قطعا اعضای خانواده، تجربه فوق‌العاده‌ای خواهند داشت و احساس می‌‎کنند روز متفاوتی را سپری کرده‌اند.

سفرهای درون شهری کنیم. شاید نتوانیم مسافرت برویم اما به راحتی می‌توانیم نقاط دیدنی شهرهای خود را ببینم. همین تهران که بسیاری از شهروندان آن دوست دارند به شهرهای دیگر بروند جاهای بسیار دیدنی دارد که مردمش هنوز آنها را ندیده‌اند.

در تهران چندین کاخ وجود دارد. از جمله کاخ‌های معروف تهران می‌توان کاخ سلطنت آباد، کاخ نیاوران، کوشک احمدشاهی، کاخ صاحبقرانیه، عمارت عثمانی و پل رومی، عمارت دارالفنون، حوض خانه باغ قدیم نگارستان، کاخ گلستان، کاخ مرمر و شمس‌العماره را نام برد.

تهران پارک‌های فراوانی دارد که به راحتی می‌شود یک روز را در آن شب کرد. دریاچه چیتگر به شدت جای خوبی است که آدم هم حس شمال را داشته باشد و هم در تهران باشد.

یک روز صبح می‌شود به کوه‌های اطراف تهران رفت. بعد از آن در فضای سبز آنجا ناهاری خورد و از آسمان پاک لذت برد.

این رفتار شامل همه شهرهای ایران می‌شود.

بله، سفر بهترین گزینه برای لذت بردن از تعطیلات است. اما وقتی امکانات سفر را نداریم می‌توانیم به سادگی از زمان خود استفاده و لذت ببریم.

آنهایی که اما هیچکدام از این رفتار را دوست ندارند می‌توانند آجیل بخورند، کباب نوش جان کنند و بخوابند.

تعطیلات نوروز فرصتی است که هر کس می‌تواند هرکاری دوست دارد انجام دهد پس سعی کنیم از این روزها استفاده کنیم.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰