توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت اتومبیل در ایام نوروز!

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو در ایام نوروز، گفت: حتی الامکان خودروی خود ر در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن پارک کنید.
کد خبر: ۱۳۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
زندگی امروز/سرهنگ علی هاشمی افزود: همچنین برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت اتومبیل؛ اوراق شناسایی شخصی خود را در خودرور‌ها نکنید. 

به گزارش زندگی امروز به نقل از معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو در ایام نوروز، گفت: حتی الامکان خودروی خود ر در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن پارک کنید.
 
وی ادامه داد: شماره پلاک اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنید و شماره سریال را درجایی ثبت کنید. 
 
هاشمی اضافه کرد: اگر بسته‌ای در اتومبیل دارید آن را در معرض دید قرار ندهید و هرگز کلید‌های خود را در اتومبیل بدون سرنشین رها نکنید. 
 
معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: همیشه درب اتومبیل را قفل و شیشه‌ها را کاملا بالا بکشید، به محض مشاهده افراد مشکوک و اتومبیل‌های رها شده را به پلیس گزارش دهید. 
 
هاشمی افزود: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی مجهز کنید و هنگام تعویض چرخ با برطرف کردن نقص فنی اتومبیل از قفل بودن درب‌ها اطمینان حاصل کنید. 
 
وی گفت: به هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال می‌رود، ساختگی باشد خودرو خود را رها نکنید و در صورتی که اتومبیل شما به سرقت رفت، فورا پلیس را در جریان قرار دهید و برای دادناین مقام نیروی انتظامی افزودا: مشخصات کامل اتومبیل از قبیل: شماره پلاک، شماره شاسی و موتور، پلیس را در کشف سرقت یاری دهید. 
 
هاشمی گفت: به هنگام سفر از پذیرفتن هرگونه خوراکی و نوشیدنی ازمسافرین ناشناس خودداری کنید. 
 
وی ادامه داد: در سفر‌های خارج از کشور، از به همراه داشتن و حمل هرگونه داروی کدئین دار، آرام بخش، خواب آور و انواع قرص اعصاب بدون نسخه پزشک به مقاصد بین المللی جدا اجتناب کنید. 
 
هاشمی افزود: قبل از عزیمت به کشور‌های خارجی، اطلاعات مربوط به اقلام ممنوع الورود را از طریق سفارت مربوطه دریافت و از حمل آن‌ها اکیدا خودداری کنید و مسئولیت حمل و جابه جایی بار سایر مسافران را به صورت امانی و بدون اطلا از محتویات آن به هیچ عنوان نپذیرید. 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰