پاییز امسال منتظر این فیلم‌ها باشید

کد خبر: ۱۴۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
فصل فیلم های تابستانی رو به پایان است و راستش را بخواهید تابستان پر رکودی برای فیلم ها بود. اما پاییز با دستی پر در راه است و با نگاهی به عناوین فیلم ها متوجه می شویم بازیگری های عالی و فیلم هایی با بوی اسکار انتظارمان را می کشند.

فیلم های بزرگی که برای پاییز امسال پیش بینی می شوند عبارتند از "The Magnificent Seven Snowden" به کارگردانی الیور استون و نقش آفرینی تام هنکس در فیلمی به کارگردانی کلینت ایست وود به نام "Sully".

فیلم های کوچکتری هم در این میان هستند که می توانند مورد توجه باشند نظیر "The Birth of a Nation ” و ” The Light Between Oceans.

در ادامه فیلم هایی را به شما معرفی می کنم که قرار است در ماه های آینده اکران شوند و نباید از دستشان دهید.

The Light Between Oceans – دوم سپتامبر

The Light Between Oceans – دوم سپتامبر

مایکل فاسبندر و آلیسیا ویکاندر در این فیلم نقش زوجی را بازی می کنند که روزی نوزادی را درون یک قایق و کنار یک جسد پیدا می کنند، آنها تصمیم می گیرند این کودک را بزرگ کنند تصمیمی که عواقب ویرانگری را برایشان به همراه دارد. این فیلم برگرفته از رمان استدمن با همین نام است و از نظر جلوه های بصری فوق العاده است.

Max Rose – دوم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

بعد از فیلم The King of Comedy مارتین اسکورسیزی در دهه ۸۰ این اولین فیلمی است که جری لوئیس در آن نقش اصلی را دارد. این بازیگر افسانه ای ۹۰ ساله با نمایشی احساسی و دراماتیک نقش موزیسین جازی را بازی می کند که درگیر مرگ همسرش و امکان اینکه این زن به او وفادار نبوده شده است.

Morgan – دوم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

در تریلر این فیلم کیت مارا (Fantastic Four ) را میبینیم که نقش یک عیب یاب شرکت های بزرگ را دارد و باید تصمیم بگیرد موجود آزمایشگاهی که ساخته اند (یک انسان که حالا خطرناک شده) باید نابود شود یا خیر.

Yoga Hosers – دوم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

کوین اسمیت به سراغ ساخت فیلم های کم خرج رفته و در Yoga Hosers دخترش هارلی کوئین اسمیت به همراه دختر جانی دپ یعنی لیلی رز دپ را به عنوان بازیگر انتخاب کرده. البته جانی دپ نیز در این فیلم بازی می کند. داستان فیلم دو دختر را دنبال می کند که با نازی های مینیاتوری ساخته شده از سوسیس مبارزه می کنند!

Author: The JT LeRoy Story نهم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

به مدت یک دهه جی تی لیروی جهان ادبیات را با داستان های کثیف دوران کودکی خود گرفتار کرده بود. این فیلم به سرگذشت نویسنده کتاب و ماجراهایی که داشته می پردازد.

Sully  نهم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

کاپیتان خطوط هوایی آمریکا چلسی سولنبرگر پس از اینکه موفق می شود هواپیمایش را طی یک فرود اضطراری در رودخانه هودسن پایین بیاورد خیلی سریع تبدیل به یک قهرمان می شود. اما کلینت ایست وود کارگردان فیلم Sully نشان داده علاوه بر ستایش او درگیر انتقادات فراوانی نیز شده است. تام هنکس نقش کاپیتانی را در این فیلم بازی می کند که می تواند برایش جوایزی را به همراه داشته باشد.

Blair Witch شانزدهم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

آدام وینگارد سازنده فیلم های ترسناک در ساخته جدیدش به سراغ یکی از قاتلا افسانه ای به نام Blair Witch رفته است. در این فیلم سه دانشجو برای تحقیق درباره Blair Witch به شهری کوچک می روند و مدارکی جمع آوری می کنند اما وقتی در جنگل مسیر خود را گم می کنند همه چیز تغییر می کند و وحشت را تجربه می کنند.

Bridget Jones’ Baby شانزدهم سپتامبر

پاییز امسال منتظر این فیلم ها باشید

بریجت جونز (با بازی رنه زلوگر) وارد ۴۰ سالگی خود شده و در این سن پس از جدایی از مارک دارسی دوباره مجرد شده است. او تصمیم می گیرد روی شغل خود به عنوان یک تولید کننده خبر تمرکز کند. اما در این میان متوجه می شود باردار شده و حالا باید ببیند پدر بچه مارک دارسی است یا آمریکایی که به تازگی با او دیدار کرده بود.

Snowden شانزدهم سپتامبر

Snowden – 16 سپتامبر

الیور استون کارگردان فیلم Snowden نگاهی کرده به کارهای ادوارد اسنودن (با بازی جوزف گوردون) کسی که یکی از ننگین ترین افشاگری های تاریخ آمریکا را رقم زد.

The Dressmaker بیست و سوم سپتامبر

The Dressmaker – 23 سپتامبر

کیت وینسلت نقش یک خیاط لباس های زنانه را بازی می کند که به شهر کوچکش در استرالیا باز می گردد تا اشتباهات گذشته اش را درست کند اما در این میان سبک مد و لباس را نیز در شهر متحول می کند.

The Magnificent Seven بیست و سوم سپتامبر

The Magnificent Seven

دنزل واشنگتون شماری از بدترین مردان غرب را گرد هم آورده تا از یک روستا در برابر دزدها محافظت کنند ( این فیلم نسخه وسترن شده ” هفت سامورایی ” اثر کارگردان اسطوره ای ژاپنی آکیرا کوروساوا است ). کریس پرات، اتان هاوک و وینسنت دی اونفریو نیز در این فیلم درخشیده اند.

Storks بیست و سوم سپتامبر

Storks – 23 سپتامبر

لک لکی که برای یک کمپانی بسیار بزرگ بسته تحویل می دهد اشتباه بزرگی مرتکب می شود و ماشینی را فعال می کند که دختر بچه ای بسیار با نمک را تولید می کند. حالا او باید دختر بچه ها را به یک خانواده برساند.

Queen of Katwe  بیست و سوم سپتامبر

Queen of Katwe – 23 سپتامبر

در این فیلم به کارگردانی میرا نیر، دختری جوان از اوگاندا تبدیل به استاد شطرنج جهان می شود. این فیلم با درخشش بازیگرانی همچون لوپیتا نیونگو و دیوید اویلوو همراه است.

American Honey  سی ام سپتامبر

American Honey – 30 سپتامبر

American Honey امسال در جشنواره کن برنده جایزه هیئت داوران شد، این فیلم نگاهی دارد به دختری که همه چیز را کنار می گذارد تا به گروهی ملحق شود که در غرب میانه به فروش مجلات مشغولند. فیلم نگاهی دارد به زیر پا گذاشته شدن حقوق افراد اما در آن می توان روند از دست رفتن معصومیت را نیز دید.

Deepwater Horizon  سی ام سپتامبر

Deepwater Horizon – 30 سپتامبر

مارک والبرگ در فیلمی نقش آفرینی می کند که در آن انفجار دکل حفاری بزرگی باعث بزرگترین و بدترین نشت نفت در تاریخ آمریکا می شود.

Masterminds سی ام سپتامبر

این فیلم یکسال به دلیل مشکلات مالی کمپانی تولیدش کنار گذاشته شده بود. Masterminds بر اساس دزدی سال 1997 از بانک لومیس فارگو ساخته شده است

این فیلم یکسال به دلیل مشکلات مالی کمپانی تولیدش کنار گذاشته شده بود. Masterminds بر اساس دزدی سال ۱۹۹۷ از بانک لومیس فارگو ساخته شده است که در زمان خود دومین دزدی بزرگ پول در تاریخ آمریکا به حساب می آمد. زاک گالیفیاناکیس، کریستن ویگ، اوون ویلسون، جیسون سودیکیس، کیت مک کینون و لسلی جونز در این فیلم درخشیده اند.

Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children  سی ام سپتامبر

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children – 30 سپتامبر

این فیلم برای کارگردانش تیم بورتون مانند دوخت سفارشی است. پسری مسیرش به یک خانه خاص می افتد که پر است از بچه هایی که هر کدام قدرتی خاص دارند.

The Birth of a Nation هفتم اکتبر

The Birth of a Nation – 7 اکتبر

این فیلم موفق به دریافت جایزه بزرگ داوری و جایزه تماشاگران در جشنواره امسال فیلم ساندنس شد. نیت پارکر کارگردان این فیلم خود در آن بازی هم می کند و نقش برده ای را بر عهده دارد که هماهنگ کننده انقلابی علیه برده داران در ویرجینیا است.

The Girl on the Train هفتم اکتبر

The Girl on the Train – 7 اکتبر

امیلی بلانت نقش یک زن را که به تازگی طلاق گرفته را بازی می کند. در این فیلم امیلی بلانت شیفته یک مورد مرموز یک فرد ناپدید شده می شود، The Girl on the Train اقتباسی است از یک رمان پرفروش با همین نام.

The Accountant چهاردهم اکتبر

The Accountant – 14 اکتبر

بن افلک پس از بت من حالا در این فیلم نقش حسابداری را بازی می کند با مهارت های خاص. دنیای جنایتکاران وقتی به کمک مالی نیاز دارد او برایشان به کمک جعل اسناد صورت حساب های مالی درست می کند و اگر نیاز باشد با آدم کشی هم مشکلی ندارد.

In a Valley of Violence بیست و یکم اکتبر

In a Valley of Violence – 21 اکتبر

تی وست کارگردانی است که بیشتر به خاطر فیلم های ژانر وحشتش معروف است اما این بار به سراغ فیلم های وسترن رفته. در این فیلم که قسمتی از آن John Wick است و قسمتی هم Unforgiven اتان هاک و جان تراولتا ایفای نقش می کنند.

Jack Reacher: Never Go Back بیست و یکم اکتبر

Jack Reacher: Never Go Back – 21 اکتبر

تام کروز به نقش پلیس نظامی ارتش آمریکا بازگشته. او در این فیلم خود را سرگردان میان مورد های حل نشدنی می یابد که تنها خودش قادر به حل کردنشان است.

A Monster Calls بیست و یکم  اکتبر

A Monster Calls – 21 اکتبر

در این فیلم احساسی پسری را خواهید دید که با کمک یک غول درختی می خواهد به مقابله با بیماری سختی که مادرش دارد برود. این فیلم همراه است با درخشش لیام نیسون، سیگورنی ویور و ستاره فیلم Rogue One فیلیسیتی جونز.

The Eagle Huntress بیست و هشتم اکتبر

The Eagle Huntress – 28 اکتبر

یکی از دلهره آور ترین تجربه های فیلم در پاییز شاید همین فیلم مستند باشد که در مغولستان گرفته شده. فیلم به روایت دیزی ریدلی است با آهنگی از sia. این مستند تمرینات دختر ۱۳ ساله ای را دنبال می کند که می خواهد در ۱۲ نسل تبدیل به اولین دختر شکارچی عقاب شود.

Inferno بیست و هشتم اکتبر

Inferno – 28 اکتبر

تام هنکس به نقش رابرت لانگدون که او را از فیلم The Da Vinci Code می شناسید بازگشته. فیلم جدیدی که تام هنکس در آن بازی می کند سرشار است از تقابل بدی ها و خوبی ها.




ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰