سازنده بازی‌های پوکمون یک بازی دیگر ساخت

استودیو گیم فریک (Game Freak)، سازنده‌ی سری بازی‌های پوکمون، بازی پلتفرمر Giga Wrecker را در استیم به شکل دسترسی زودهنگام (Early Access) عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.
کد خبر: ۱۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
استودیو گیم فریک (Game Freak)، سازنده‌ی سری بازی‌های پوکمون، بازی پلتفرمر Giga Wrecker را در استیم به شکل دسترسی زودهنگام (Early Access) عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

این روزها نام پوکمون در دنیای گیمینگ بیش از هر چیزی یادآور Pokemon Go، بازی پرطرفدار استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، است؛ اما نباید فراموش کرد که بیشتر بازی‌های مطرح این مجموعه، مانند Pokémon X/Y، توسط استودیو گیم فریک و به‌لطف همکاری با نینتندو ساخته شده‌اند. گیم فریک اخیراً بازی دیگری را از طریق فروشگاه استیم در دسترس کاربران پی‌سی قرار داده است؛ یک بازی با نام Giga Wrecker که در سبک پلتفرمر-ماجراجویی دوبعدی قرار می‌گیرد و پازل‌هایی را هم در خودش جا داده است.

گیگا رِکِر ماجراهای یک سایبورگ و رویارویی‌اش با لشکری از ربات‌های اهریمنی را روایت می‌کند. بازیکنان در این بازی می‌توانند قطعات سازه‌های تخریب‌شده را جمع‌آوری و از آن‌ها در ساختن سلاح‌های مختلف استفاده کنند که این سلاح‌ها بسته به مصالح به کار گرفته‌شده، ویژگی‌های متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارند. در این میان، بازیکنان قادر خواهند بود تا با به‌کارگیری روش‌های گوناگون و بهره گرفتن از قوانین فیزیکی، راه‌شان را از میان مراحل مختلف باز کنند.

مراحل ساخت Giga Wrecker هنوز تکمیل نشده و از این‌رو محصول فعلاً در حالت دسترسی زودهنگام عرضه شده است. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۱۵ دلار از استیم قابل خریداری است.

گیم فریک هم‌اکنون سرگرم ساخت بازی‌های انحصاری Pokémon Sun و Pokémon Moon برای کنسول دستی 3DS است. این بازی‌ها قرار است در ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) روانه‌ی بازار شوند.

منبع: Polygon
ترجمه: زومیت
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰