سفر زمینی یا هوایی، کدام؟

امروزه برای سفر به نقاط مختلف می توان راه های مختلفی را انتخاب کرد، هر کدام از سفرها می تواند یک تجربه ی متفاوتی را برای افراد رقم بزند.
کد خبر: ۱۶۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
امروزه برای سفر به نقاط مختلف می توان راه های مختلفی را انتخاب کرد، هر کدام از سفرها می تواند یک تجربه ی متفاوتی را برای افراد رقم بزند.

پیش تر، سفر با هواپیما بسیار صورت نمی گرفت زیرا عوامل بسیاری باعث می شد که مسافران؛ سفر زمینی را انتخاب کنند؛ عواملی مانند: ترس از هواپیما و احتمال سقوط و یا هزینه ی بالای بلیط هواپیماها که در نهایت منجر به این می شد که مسافران از طریق وسایل نقلیه ی زمینی به سفر خود بپردازند.

اما امروزه افراد برای این که به قاره ها و کشورهای جدید سفر کنند، احتیاج به وسیله ی نقلیه ای دارند که هرچه سریع تر آن ها را به مقصدشان برساند. پس هواپیما گزینه ای مناسب برای این کار بود که به تدریج استفاده از آن گسترش پیدا کرد.

خرید بلیط هواپیما از طریق های مختلفی صورت می گیرد؛ خیلی از افراد از طریق آژانس های هواپیمایی به انجام این کار می پردازند؛ اما یک راه آسان تر این می باشد که از طریق سایت های رزرو بلیط آن را خریداری نمائید.

سایت های رزرو بلیط، به افراد این امکان را می دهد که خودشان ایرلاین مورد نظر و همچنین نوع بلیط را تعیین کنند. حتی افراد می توانند با کمی جستجو در سایت های گردشگری؛ قیمت های مختلف بلیط های موجود در سایت را جستجو و مقایسه کنند و ارزان ترین آن را خریداری نمایند.

سایت های بسیاری برای رزرو بلیط وجود دارد؛ پیشنهاد ما به شما سایت جامع و معتبر زورق می باشد که شما را در خرید بلیط یاری می نماید.

سایت های رزرو بلیط علاوه بر این که به شما در خرید بلیط یاری می نمایند؛ به شما این امکان را می دهند که بدون دغدغه و دور از شلوغی و هیاهوی خیابان ها؛ به راحتی در منزل و یا حتی در محل کارتان در مدت زمانی کوتاه، این کار را انجام دهید. همچنین شما می توانید از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی، هزینه ی بلیط خود را پرداخت کنید.

در سایت های گردشگری؛ انواع پرواز ها را در اختیار شما قرار داده اند تا شما بنا به خواسته ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

یکی از مزایایی که سایت های رزرو بلیط دارند این می باشد که بلیط های چارتری و لحظه ی آخر را نیز در صف فروش بلیط های خود قرار داده اند و با اعلام آن ها به افراد این امکان را می دهند تا بلیط های ارزان نیز تهیه نمایند.

بلیط هواپیما شیراز لحظه ی آخر چیست؟
گاهی اوقات پیش می آید که در پرواز ها صندلی هایی خالی می ماند و آژانس های هواپیمایی مجبور به فروش نصف قیمت بلیط ها می شوند تا در پرواز صندلی ای خالی نماند که منجر به ضرر آن ها شود.

بلیط های لحظه ی آخری اغلب بلیط های چارتری می باشند که آژانس های هواپیمایی قبلا تهیه کرده بودند ولی به فروش نرفته است و حالا که ساعات پایانی زمان پرواز می باشد اعلام میکنند که یک سری صندلی خالی می باشد و به قیمت مناسب به فروش میرسد.

البته باید ذکر شود که این به نفع مسافران می باشد زیرا بلیطی را که قرار بوده به قیمت بالا تهیه کنند حالا می توانند با نصف قیمت خریداری کنند و این خود یک ترفند به حساب می آید تا بتوانید بلیط های خود را زیر قیمت خریداری نمایید.

بطور کلی بلیط های لحظه آخری در سه حالت به فروش می رسد؛ یک حالت این است که واقعا لحظه آخری یا به قول معروف دقیقه نودی می باشد که در این حالت اگر روز قبل از پرواز و روز پرواز تعداد بلیط های  به فروش رسیده به حد نصاب نرسید ایرلاین یا چارتر کننده بلیط ها را با قیمتی خیلی پایین تر از قیمتی که تعیین کرده بودند به فروش می رسانند و چه بسا مواقعی هستند که قیمت بلیط را به نود درصد ارزش واقعی بلیط نیز می رسانند.

حالتی دیگر نیز وجود دارد که در پروازهای اول هفته یا پروازهای برگشت آخر هفته هایی که تعطیلات نمی باشد به مردم اطلاع می دهند که قیمت بلی ها کاهش یافته.حالت سومی نیز وجود دارد که ایرلاین ها به مناسبت ها و در تاریخ های مختلف تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند  تا بلیط ها به فروش برسد و البته این اتفاق بیشتر در پروازهای خارجی اتفاق میفتد.

 یکی از شهرهای زیبای کشورمان شهر شیراز است که به شهر تمدن و شعر معروف است. این شهر زادگاه انسان هایی مانند حافظ و سعدی می باشد و تخت جمشیدش از قدمت فرهنگ آریاییمان سخن می گوید که ریشه ای چند هزارساله دارد.

بهترین فصل برای سفر به شیراز فصل بهار است که بوی عطر گل ها نیز در کوچه و خیابان اسان ها را سرمست میکند.

برای سفر به شیراز میتوانید به سایت های مختلف برای تهیه بلیط هواپیما شیراز مراجعه کنید و از طریق سایت های رزرو بلیط اقدام به خرید فرمایید. یکی از سایت هایی که  برای این امر به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از سایت معتبر زورق می باشد.

 این سایت اطلاعات دقیقی در مورد شهر شیراز و مناطق گردشگری آن در اختیارتان قرار می دهد و شما را در امر رزرو بلیط یاری می نماید.

منبع: نظاره
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰