خرید آنلاین بلیط هواپیما لحظه آخر چیست؟

گاهی‌اوقات پیش می‌آید که در پروازها صندلی‌هایی خالی می‌ماند و آژانس‌های هواپیمایی مجبور به فروش نصف قیمت بلیط ها می‌شوند...
کد خبر: ۱۶۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
گاهی اوقات پیش می آید که در پرواز ها صندلی هایی خالی می ماند و آژانس های هواپیمایی مجبور به فروش نصف قیمت بلیط ها می شوند تا در پرواز صندلی ای خالی نماند که منجر به ضرر آن ها شود.

بلیط های لحظه آخری اغلب بلیط های چارتری می باشند که آژانس های هواپیمایی قبلا تهیه کرده بودند ولی به فروش نرفته است و حالا که ساعات پایانی زمان پرواز می باشد اعلام میکنند که یک سری صندلی خالی می باشد و به قیمت مناسب به فروش میرسد.

البته باید ذکر شود که این به نفع مسافران می باشد زیرا بلیطی را که قرار بوده به قیمت بالا تهیه کنند حالا می توانند با نصف قیمت خریداری کنند و این خود یک ترفند به حساب می آید تا بتوانید بلیط های خود را زیر قیمت خریداری نمایید.

بطور کلی بلیط های لحظه آخری در سه حالت به فروش می رسد؛ یک حالت این است که واقعا لحظه آخری یا به قول معروف دقیقه نودی می باشد که در این حالت اگر روز قبل از پرواز و روز پرواز تعداد بلیط های  به فروش رسیده به حد نصاب نرسید ایرلاین یا چارتر کننده بلیط ها را با قیمتی خیلی پایین تر از قیمتی که تعیین کرده بودند به فروش می رسانند و چه بسا مواقعی هستند که قیمت بلیط را به نود درصد ارزش واقعی بلیط نیز می رسانند.

حالتی دیگر نیز وجود دارد که در پروازهای اول هفته یا پروازهای برگشت آخر هفته هایی که تعطیلات نمی باشد به مردم اطلاع می دهند که قیمت بلی ها کاهش یافته.حالت سومی نیز وجود دارد که ایرلاین ها به مناسبت ها و در تاریخ های مختلف تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند تا بلیط ها به فروش برسد و البته این اتفاق بیشتر در پروازهای خارجی اتفاق میفتد.

یکی از شهرهای زیبای کشورمان شهر شیراز است که به شهر تمدن و شعر معروف است. این شهر زادگاه انسان هایی مانند حافظ و سعدی می باشد و تخت جمشیدش از قدمت فرهنگ آریاییمان سخن می گوید که ریشه ای چند هزارساله دارد.

بهترین فصل برای سفر به شیراز فصل بهار است که بوی عطر گل ها نیز در کوچه و خیابان اسان ها را سرمست میکند.

برای سفر به شیراز میتوانید به سایت های مختلف برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مراجعه کنید و از طریق سایت های رزرو بلیط اقدام به خرید فرمایید. یکی از سایت هایی که  برای این امر به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از سایت معتبر زورق می باشد.

این سایت اطلاعات دقیق در مورد شهر شیراز و مناطق گردشگری آن در اختیارتان قرار می دهد و شما را در امر رزرو بلیط یاری می نماید.

مراحل خرید بلیط هواپیما
می خواهیم این بار در مورد چگونگی خرید اینترنتی بلیط هواپیما صحبت کنیم، تمام راه ها را با یکدیگر مرحله به مرحله جلو رفته تا بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط می توانید به سایت های مربوط به رزرو بلیط مراجعه نمایید، شما می توانید چند سایت مربوطه را جستجو کرده و قیمت های  بلیط هر سایت را مقایسه کرده تا بتوانید بلیط مورد نظر خود با قیمت مناسب را تهیه نمایید.

در این زمینه سایت های فراوانی می باشد ولی یک سایت جامع که ما به شما پیشنها می کنیم و  اطلاعات آن بسیار کامل می باشد سایت معتبر زورق می باشد. در این سایت به شما اطلاعات کامل در مورد مکان های دیدنی و تاریخی شهر مورد نظر ارائه می دهد. سپس در مورد بهترین فصل سفر به آن شهر مورد نظر توضیحاتی می دهد.

در صفحه اول ابتدا دو کادر توجه انسان را به خود جلب می کند، یکی در مورد رزرو بلیط های داخلی و خارجی می باشد و دیگری در مورد رزرو هتل.

در بخش رزرو بلیط ها گزینه های مختلفی وجود دارد که به شرح آن می پردازیم: ابتدا شهر مبدا و مقصد را سوال پرسیده، سپس گزینه ی بلیط یک طرفه و یا رفت و برگشت را پیش روی شما قرار داده است. بعد از آن تاریخ رفت و برگشت سوال پرسیده شده است و تعداد افرادی که بلیط میخوهند تهیه کنند بر اساس رده ی سنی؛ سوال های دیگر نیز پرسیده شده که با تکمیل آن ها گزینه ی جستجو را انتخاب کرده تا مشخص شود بلیط موجود هست یا خیر که به انجام رزرو بپردازید.

در پایین صفحه نیز شهر های مقصد اعم از داخلی و خارجی وجود دارد که از حداقل قیمت ها شروع کرده تا قیمت های بالاتر که بنا به خواسته ی شما انتخاب می شود. نام این بخش « بهترین قیمت ها » می باشد که با انتخاب شهر مورد نظر از قیمت گرفته تا نوع ایرلاین ها و تاریخ و ساعت پرواز و شروع پرواز و … را اعلام کرده است.

برای پرداخت مبلغ بلیط نیز می توانید از طریق درگاه های اینترنتی بانکی اقدام نمایید تا دیگر در وقت خود اتلاف نکرده باشید.

همه ی این مطالب فقط بخش کوچکی از ارائه ی خدمات سایت مربوطه در مورد تهیه ی بلیط می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مزبور مراجعه کرده و به طور کامل مطالعه نمایید.

منبع: نظاره
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰