ناگفته هایی از رونالدو؛ ابر ستاره پرتغالی

کریستیانو رونالدو عشق و عاطفه ای ویژه نسبت به کودکان و به خصوص فرزندان خود دارد.
کد خبر: ۱۶۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
زندگی امروزاز نگاه ما ابر ستاره ها در جایگاهی والا و غیر قابل دست یافتتی شمرده می شوند، چرا که آنها برای ما سال های سال در اوج قله ها بوده اند و الگوهایمان به نوعی آسمانی و فرازمینی تلقی شده اند، اما هنگامی که از خصلت ها و حقایق زندگی آنها مطلع شوید، دیدگاه و نظریه های گذشته تان به خودی خود به دست فراموشی سپرده خواهد شد! 
 
به گزارش زندگی امروز به نقل از ورزش 11، کریستیانو رونالدو عشق و عاطفه ای ویژه نسبت به کودکان و به خصوص فرزندان خود دارد، او با مهری مثال زدنی جونیور پسر بزرگش را دوست دارد و پیش از آغاز هر بازی بدون استثنا به مدت 1 دقیقه به تصاویر آنها خیره می شود! 
 
ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از آغاز بازی های مهم به مدت 15 دقیقه در وان آب یخ قرار می گیرد! چرا که معتقد است باید بدنش در سخت ترین شرایط ممکن قرار بگیرد و با شوکی سخت را به خود وارد کند تا اتفاقات بازی برای او کوچک شمرده شوند. 
 
 رونالدو شب بازی های بزرگ حرفه ای اش همانند دیدار برابر یوونتوس، با مادر و خواهر خود تماس تلفنی برقرار می کند و به آنان ابراز عشق می کند، کریستیانو راز موفقیت خود را حضور گرم خانواده اش در لحظات پر تنش پیش از بازی ها در کنار خود می داند. 
 
 در هنگام خروج از تونل رختکن، کریستیانو رونالدو با پرش بلند خود می خواهد به آسمان نزدیک تر شود تا بدین گونه با عقیده عجیب خود صدای درونی قلبش را به پدرش برساند و از او یاری بخواهد! 
 
رونالدو معتقد است ریش و محاسن برای او بد یمنی به بار می آورد و هرگز اجازه نمی دهد برای لحظه ای هم صورتش هم چنین صحنه ای را به خود ببیند، او برای تراشیدن صورت خود ماهانه هزینه ای بالغ بر 3000 دلار را صرف پرداخت دستمزد به آرایشگر ویژه خود می کند! او به آیین و سنت ها بسیار پایبند است و این عمل او یکی از سنت های اجدادش در مادیراست. 
 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰