معرفی تکنولوژی های خاص مرسدس بنز!

مدتی پیش مرسدس بنز ویدئویی را از پنج تکنولوژی برتر خود در یوتیوب منتشر کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
معرفی تکنولوژی های خاص مرسدس بنز!زندگی امروز/ مدتی پیش مرسدس بنز ویدئویی را از پنج تکنولوژی برتر خود در یوتیوب منتشر کرد. 

به گزارش زندگی امروز به نقل از خودروکار، مدتی پیش مرسدس بنز ویدئویی را از پنج تکنولوژی برتر خود در یوتیوب منتشر کرد.

شماره پنج این لیست، تکنولوژی ارتباطی "car-to-x" از مدل F 125 است. در آینده نزدیک خودرو به وسیله اینترنت‌های پر سرعت قادر خواهند بود که با یکدیگر و همچنین با مراکزی مانند مراکز کنترل ترافیک و حتی کافی شاپ‌ها ارتباط برقرار کنند و قبل از رسیدن به محل، سفارش خود را بدهند و به محض رسیدن به محل آن را تحویل بگیرند. 
 
شماره چهارم سقف شیشه ای برای مدل F 200 است. این شیشه دارای کریستال مایع است که با فشار تنها یک دکمه، به وسیله جریان برق تیره می‌شود و شیشه را دودی می‌کند. 
 
سومین تکنولوژی چراغ جلو های لیزری فرو سرخ در مدل مفهومی F 500 است. از این تکنولوژی برای دید در شب استفاده می‌شود. 
 
شماره دوم سیستم pre-safe است که می‌تواند تصادفات را پیش بینی کند. قبل از هرگونه برخوردی، کمربند ایمنی را سفت کرده و ترمز ها را قفل می‎کند. مرسدس اولین بار از این تکنولوژی در مدل مفهومی ESF 2009 رونمایی کرد. 
 
شماره یک، سیستم کنترل کروز انطباقی Distronic Plus امروزی است که اولین بار با مدل مفهومی F 800 معرفی شد. این سیستم با استفاده از تکنولوژی رادار و یک دوربین استریو، خودرو جلویی را دنبال کرده و فاصله لازم از آن را حفظ می‌کند. 
 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰