چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

ما نکاتی را برایتان آورده ایم تا با دنبال کردن آنها، راحت تر به سبک شخصی لباس پوشیدن تان برسید.
کد خبر: ۱۶۳۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
زندگی امروزمهم نیست که سایت ها یا طراحان مد و فشن چه می گویند، آنچه شما برای پوشش خود انتخاب می کنید، باید با سلیقه تان جور باشد. هر فردی سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد. به عنوان مثال برخی ها تیپ کلاسیک را می پسندند، در حالی که برخی دیگر اسپورت را ترجیح می دهند. در واقع، هیچ چیز خوب یا بدی در دنیای مد وجود ندارد و این شمایید که باید با توجه به فرم بدن و علاقمندی هایتان استایل خاص خود را انتخاب کنید.
 
به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، نکاتی را برایتان آورده ایم تا با دنبال کردن آنها، راحت تر به سبک شخصی لباس پوشیدن تان برسید.

1. چه چیزی شما را شاد می کند؟
آیا می دانید که چه تیپی شما را شاد می کند؟ وقتی داخل فروشگاهی می شوید، چه چیزی اول از همه توجه تان را به خود جلب می کند؟ یا این که چه مدل لباسی بیش از همه در کمد لباس هایتان وجود دارد؟ با دنبال کردن این نشانه ها می توانید به ساده ترین شکل سبک لباس مورد علاقه تان را بیابید.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

2. در چه مدل لباسی احساس بهتری دارید؟
حتما شما هم در کمدتان لباس هایی دارید که به خوبی روی تن تان می نشیند و باعث می شوند که در مورد اندام تان حس بهتری داشته باشید. به عنوان مثال شلوار جینی که با همه لباس ها به خوبی ست می شود یا پیراهنی که برای هر میهمانی، از رسمی گرفته تا دوستانه، مناسب است و زمانی که نمی توانید در مورد انتخاب لباس تان تصمیم بگیرید، به کمک تان می آید. بنابراین شما باید بدانید که در چه لباس هایی حس بهتری نسبت به خودتان دارید؛ این لباس ها می توانند یک تی شرت ساده، لباسی با طرح های گرافیکی، پیراهنی اسپورت یا کفش کتانی باشد. 

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

3. چه مدل لباسی را نمی پسندید؟
فهمیدن این مورد نیز کار ساده ای ست. به عنوان مثال برخی از افراد هیچ علاقه ای به پوشیدن لباس های رسمی یا انداختن جواهرات ندارند یا برخی دیگر از پوشیدن لباس های تنگ بیزارند و لباس های راحت و گشاد را ترجیح می دهند. این بدین معنی نیست که آن مدل لباس ها بد است، بلکه بدین معنی ست که با ظاهر شما جور در نمی آید. بنابراین از پوشیدن مدل های لباسی که حس بدی نسبت به آنها دارید خودداری کنید، حتی اگر مد سال باشند.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

4. استایل خود را بیابید
حتما با ایریس آپفل، مادر بزرگ دنیای مد، آشنا هستید. او عاشق اکسسوری های بزرگ و چشمگیر است. عینک های گرد، النگوهای بزرگ و گردنبندهای بلند... از از ویژگی های استایل اوست. اگر به تیپ ستاره ها نگاه کنید، متوجه می شوید که هر فردی استایل مخصوص به خود را دارد. موهای دم اسبی آریاندا گراندی، یا لباس های چسبان با رنگ های خنثی کیم کارداشیان... شما نیز باید به سبک لباس پوشیدن خود شخصیت دهید، به طوری که دیگران با دیدن آن  ویژگی به یاد شما بیافتند. این شخصیت سازی می تواند در مورد یک مدل یا حتی رنگ لباس باشد. آن را انتخاب کنید و بدان پایبند باشید.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

5. به دنبال مد نباشید
مد می تواند به سبک شخصی شما در لباس پوشیدن لطمه بزند. در واقع، اگر شما مدام به دنبال این باشید که چه مدل های جدیدی از کفش، لباس، کیف یا غیره.. در بازار است تا آنها خریداری کرده و به تن کنید، پس تکلیف استایل شخصی یا آنچه خودتان می پسندید چه می شود؟ در این شرایط، این شما نیستید که استایل تان را تعریف می کنید، بلکه دنیای مد و فشن است که برای شما تصمیم می گیرد و ظاهر شما را شبیه به ظاهر بسیاری از افراد دیگر می سازد. بنابراین، اگر می خواهید که به ظاهرتان شخصیتی منطبق با آنچه خود می پسندید بدهید، از مدهای لحظه ای دوری کنید.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

6. فرم بدن تان را بشناسید
بهترین قسمت بدن شما کدام است؟ روی بخش هایی از بدن تان که فرم دلخواه تان را دارد، تمرکز کنید. به عنوان مثال اگر چشمان تان آبی ست، با کشیدن خط چشم و سایه، روی آنها تاکید بیشتری کنید یا اگر پاهای کشیده و زیبایی دارید، شلواری چسبان یا دامنی کوتاه به پا کنید تا بیش از دیگر بخش های بدن تان توی چشم باشد.

بیشتر خانم ها اندامی گلابی شکل دارند، به این صورت که کمرشان باریک و باسن شان بزرگ است. در این شرایط توصیه می شود که توجه را به قسمت بالایی بدن ببرید. شما می توانید از لباس های رنگ روشن یا پیراهن های اپل دار که تاکید را به سمت بالاتنه تان می برند، کمک بگیرید. از پوشیدن لباس های راه راه برای پایین تنه نیز خودداری کنید. و بر عکس، اگر می خواهید که روی بالاتنه تان تاکید کنید، می توانید از لباس هایی با یقه v یا حتی اکسسوری هایی چون گردنبند برای تاکید بیشتر استفاده کنید.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟
 
7. از این مدل لباس ها غافل نشوید
برخی از لباس ها هستند که نه تنها هیچگاه از مد نمی افتند، بلکه بسیار هم کاربردی اند. مهم نیست که استایل شخصی تان چگونه است، داشتن برخی لباس ها در کمدتان، همیشه ضروری است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

شلوار مشکی: یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های آماده شدن پوشیدن شلوار مشکی ست. در این شرایط شما می توانید به سادگی آن را با هر تی شرت یا پیراهنی که می خواهید، ست کنید.

بلوز مشکی: شما می توانید آن را به تنهایی یا همراه با هر رنگ کتی که دوست دارید، به تن کنید.

بلوز یقه اسکی مشکی: مطمئنا شما در روزهای سرد سال، به یک بلوز یقه اسکی احتیاج پیدا خواهید کرد. چه چیزی بهتر از یک بلوز یقه اسکی مشکی که به سادگی با هر نوع لباسی ست می شود؟ این مدل لباس برای لایه ای لباس پوشیدن نیز بسیار کارساز است.

بلوز سفید: یک بلوز سفید، هیچگاه از مد نمی افتد. علاوه بر آن، به سادگی با لباس های دیگر ست می شود.

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنیم؟

جین: شلوار جین عضو ثابت هر کمد لباسی ست. فرقی نمی کند که جین آبی دارید یا مشکی، در هر شرایطی، یکی از بهترین و ساده ترین انتخاب هایتان خواهند بود. فقط حواس تان باشد که شلوار جینی که انتخاب می کنید درست سایز تن تان باشد.

پیراهن کوتاه مشکی: این که هر خانمی در پیراهن مشکی کوتاه زیبا و جذاب به نظر می رسد، کلیشه نیست، واقعیت است. نه تنها جذابیت این مدل لباس، بلکه کارایی بالای آن نیز باعث شده که هر زنی یک پیراهن کوتاه مشکی در کمد لباس خود داشته باشد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰