۱۰ شهر برتر تفریحی اروپا برای سفر در سال ۲۰۱۶

به دنبال یک شهر زیبا برای مسافرتی چند روزه هستید؟ در این نوشته ۱۰ پیشنهاد شگفت انگیز از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی اروپا را برای شما آماده کرده ایم.
کد خبر: ۱۶۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به دنبال یک شهر زیبا برای مسافرتی چند روزه هستید؟ در این نوشته ۱۰ پیشنهاد شگفت انگیز از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی اروپا را برای شما آماده کرده ایم.

ونیز
ونیز هرگز محبوبیت خود را از دست نمی دهد. با آنکه تابستان های بسیار داغی دارد اما زیبایی محض این شهر و حالت معلق آن که به نظر می رسد به طور معجزه آسایی بر روی آب قرار دارد، همه ی عوامل ناراحت کننده را از بین می برد و انسان را محصور زیبایی خود می کند. ونیز با آنکه موزه ها و کلیساهای تاریخی بسیاری دارد در عین حال نمایشگاه خوبیست برای هنر معاصر. ونیز در ۳۶۵ روز سال مقصد گردشگران است و در هر موقعی از سال که به آنجا بروید با هزاران گردشگر دیگر می توانید دیدن کنید و هرگز احساس تنهای نخواهید کرد.

1


پاریس

پاریس یکی از زیباترین شهرهای دنیا با آثار تاریخی و کوچه های سنگفرش شده و… است. پاریس از پر جنبو جوش ترین شهرهای اروپا می باشد و در اطراف خود روستاهای بسیار زیادی دارد. در کاخ ها و بلوارها، در باغ ها و بازارهای صنایع دستی و کوچه پس کوچه های پاریس خود را غرق کنید.

پاریس بیشترین بازدید را در شهرهای جهان به خود اختصاص داده است.

2

رم
آب و هوای ملایم مدیترانه ای یک دلیل خوب برای مسافرت کسانی است که در کشورهای سرد زندگی میکنند. در این شهر زیبا و پر جنب و جوش و با تاریخ غنی، همه چیز به شکل یک تئاتر است! مراکز خرید و کلیساها و موزه ها و… زیادی در رم وجود دارد، فقط کافی است تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید.

3

آمستردام
از هر نقطه ای از که دوست دارید به گردش در شهر بپردازید می توانید پای پیاده یا با دوچرخه راه افتاده و به مقصد خود برسید و در طول راه هرگز احساس خستگی نمی کنید، زیرا این شهر آنقدر شما را به دیدن خود جذب می کند که متوجه گذر زمان نخواهید شد.

کانال های آب آرام و فضای دلنشین آمستردام شما را به فضایی روستایی می برد. در این شهر می توانید از بعضی از بهترین موزه های جهان دیدن کرده و به بهترین ارکسترهای جهان سری بزنید. بهار بهترین فصل برای مسافرت به آمستردام است اما واقعا این شهر در هر فصلی زیباست.

4

فلورانس
فلورانس یکی از بزرگترین شهرهای هنری در اروپا است. در این شهر می توانید آثار هنرمندانی مانند میکل آنژ، بوتیچلی بوم های، لئوناردو داوینچی و… را ببینید. البته دیدنی های فلورانس به همینجا خاتمه نمیابد و از دیدنی های آن می توان به آثار معماری شگفت انگیز و بافت شهری آن اشاره کرد.

انتخاب نقطه شروع گردش در فلورانس سخت است، فلورانس یک شهر پر جنب جوش است و می توانید برای پی بردن به صحت این موضوع به رستوران های آن سری بزنید و صحنه های شب زنده داری آن را مشاهده کنید.

5

بارسلون
بارسلون پرجمعیت ترین شهر پس از مادرید در اسپانیا است. باری گوتیک مرکز شهر قدیم بارسلون است که با وجود برخی تغییرات ایجاد شده در قرن ۱۹ و اویل قرن ۲۰ بناهایی از قرون وسطی و تعدادی قدیمی‌تر متعلق به رومی‌ها هنوز در آن وجود دارد. معماری مدرنیزمه کاتالان که بین سال‌های ۱۸۸۵ و ۱۹۵۰ گسترش یافته، میراث بسیار مهمی در بارسلون است و شمار قابل توجهی از این بناها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

در این میان کارهای معماری آنتونیو گائودی که در سرتاسر شهر آن‌ها را می‌توان یافت، قابل توجه است. بهترین بنا و معروف‌ترین کار او کلیسای ناتمام ساگرادا فامیلیا است که از سال ۱۸۸۲ در دست ساخت بوده و هزینه‌های آن از کمک‌های شخصی تأمین می‌شود، زمان پایان ساخت این بنا ۲۰۲۶ برآورد شده است.

6

برلین
در تابستان ها که آب هوا ملایم و مطبوع است در برلین مردم به کوچه ها و خیابان ها و کنار رودخانه ها می آیند تا گرمی آفتاب را احساس کنند.

پس از سقوط دیوار برلین، این شهر به یکی از بزرگترین مراکز هنری و فرهنگی دنیا تبدیل شده است.

7

دوبروونیک
دوبروونیک یک شهر تاریخی در کشور کرواسی است. این شهر به خاطر قدمت تاریخی و زیبایی نا تمامش به فهرست میراث جهانی یونسکو پیوست. بازدیدکنندگان بیشتر برای تفریح و تجارت به این شهر می روند. در این شهر می توانید از کلیساها و بناهای تاریخی زیادی که از قرون وسطی به جا مانده دیدن کنید.

8

استانبول
استانبول یکی از بزرگترین شهرهای اروپا است. این شهر به وسیله ی کانال آبی به دو قسمت تقسیم می شود که قسمتی از آن در اروپا و قسمتی هم در آسیا قرار می گیرد. این شهر دارای بناها ی قدیمی با بافت شرقی زیادی می باشد و در عین حال به سوی ساخت و ساز غربی هم پیش می رود که در نوع خود تلفیق جالبی را به وجود آورده است.

9

لندن
مردم از سراسر جهان برای زندگی، کار و تفریح به لندن می آیند. پروژه های زیربنایی عظیمی مانند کراس سنت پانکراس پادشاه و محله سفارت ها و پروژه نیروگاه بترسی و… هرچه بیشتر به دیدنی های این شهر اضافه کرده اند. طیف وسیعی از مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها و هرچیزی که یک گردشگر به ذنبال آن است در اینجا پیدا می شود.

اگر مقاصد بالا شما برای سفر به خود قانع نکرده اند، حتما لندن نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

10

منبع: telegraph
ترجمه: نظارزه

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰