رنگ صورتی، انتخابی مدرن در دکوراسیون خانه

صورتی از جمله رنگ هایی است که شاید کمتر در دکوراسیون سنتی خانه های ایرانی ها دیده شود.
کد خبر: ۱۶۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
زندگی امروز/ صورتی از جمله رنگ هایی است که شاید کمتر در دکوراسیون سنتی خانه های ایرانی ها دیده شود. اگر شما جزو افرادی که جسارت بیشتری دارند و طرفدار سبک مدرن و پست مدرن هستند باشید، ممکن است تصمیم بگیرید که رگه های مختلفی از صورتی ها را به دکوراسیون خانه راه دهید.

به گزارش زندگی امروز به نقل از ماهنامه ایران آذین، صورتی از جمله رنگ هایی است که شاید کمتر در دکوراسیون سنتی خانه های ایرانی ها دیده شود. اگر شما جزو افرادی که جسارت بیشتری دارند و طرفدار سبک مدرن و پست مدرن هستند باشید، ممکن است تصمیم بگیرید که رگه های مختلفی از صورتی ها را به دکوراسیون خانه راه دهید و فضای جذاب تری داشته باشید.

رنگ صورتی، انتخابی مدرن در دکوراسیون خانه

در این صورت اگر می خواهید در این فضا احساس بهتری داشته باشید و با رنگ دکوراسیون خانه به ویژه در میهمانی ها هماهنگ تر شوید، توصیه می شود که به چند نکته توجه داشته باشید تا شیک و خوش سلیقه به نظر برسید و اطرافیان به انتخاب های شما آفرین بگویند.

کدام صورتی برای دیوارها و دکوراسیون مناسب تر است؟
صورتی طیف های گوناگونی دارد که هر کدام شان دارای ویژگی های خاصی هستند. در چرخه رنگ ها، صورتی از ترکیب قرمز با سفید به دست می آید که البته گاهی اوقات با اضافه شدن رنگ های دیگر مانند طیف آبی های مختلف رنگ آن به سمت یاسی و ارغوانی و ... تغییر می کند اما در مورد استفاده از صورتی در دکوراسیون توصیه می شود که اگر می خواهید دیوارها را صورتی کنید به سراغ طیف های ملایم تر بروید.

رنگ صورتی، انتخابی مدرن در دکوراسیون خانه

کاغذ دیواری های سفید و صورتی ترکیب ملایمی را برای اتاق کودکان و همینطور اتاق خواب ایجاد می کنند. به هر حال در صورتی که فرد تنوع طلبی نیستید و هر چند سال یک بار قصد تعویض کاغذ دیواری با روکش مبل ها را ندارید بهترین پیشنهاد برای شما این است که صورتی های کمرنگ یا چرک را انتخاب کنید تا از دیدن آنها زود خسته نشوید. به این ترتیب برای تغییر چیدمان خانه و اضافه کردن سایر عناصر دکوراسیونی دست تان بازتر است.

سرخابی به شما انرژی می دهد
اگر در خانه کودکی دارید و قرار است برای او جشن تولد برگزار کنید و از طرفی رنگ های صورتی در گوشه و کنار خانه شما زیاد به چشم می خورد یا در ترکیب دیوار، پرده و روکش مبلمان صورتی کمرنگ دارید، وقتش رسیده که رنگی پر انرژی مانند سرخابی را انتخاب کنید.

این سرخابی شما را فردی سرزنده نشان می دهد و البته به عنوان میزبان در جمع سایرین بهتر دیده می شوید. کودکان هم رنگ های شاد را بیشتر می پسندند و از طرفی با این انتخاب به سایرین ثابت می کنید که شما هم کودک درون فعالی دارید و می توانید همراه با کودکان، شادی و نشاط بیشتری داشته باشید. سرخابی از خانواده صورتی هاست؛ از این «هم خانواده» شاد غافل نشوید.

اگر خانه ای به رنگ صورتی دارید و می خواهید در میهمانی هایتان لباس خود را با آن ست کنید، ما پیشنهادهای جذابی برایتان داریم:

با خاکستری شیک تر می شوید
صورتی در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری لباس مناسبی برای مراسم رسمی تر است. وقتی صحبت از رنگ خنثی به میان می آید بیشتر افراد به مشکی فکر می کنند اما خاکستری انتخاب متفاوت تری است که با صورتی دلپذیرتر می شود.

رنگ صورتی، انتخابی مدرن در دکوراسیون خانه

برای آقایان کت و شلوار طوسی در کنار پیراهن صورتی ترکیب هماهنگی با دکوراسیون صورتی رنگ است. خانم ها هم می توانند از کت و دامن های خاکستری با پیراهن شومیز صورتی استفاده کنند. در صورتی که هماهنگی و تعادل رنگی برای شما اهمیت زیادی دارد و دل تان می خواهد در یک میهمانی رسمی با محیط خانه تان ترکیب همسوتر باشید، این ترکیب را برگزینید. فقط به این نکته توجه کنید که بهتر است در میهمانی های شلوغ رنگ متفاوت و پر انرژی تری داشته باشید تا به دلیل اختلاف رنگی با زمینه محیط بیشتر دیده شوید.

سفید شما را ملایم می کند
افرادی که مهربان، دوست داشتنی و آرام هستند با انتخاب لباس های سفید این احساسات لطیف را به اطرافیان منتقل می کنند. می توانید لباس یک رنگ سفیدی را انتخاب کنید یا لباس هایی با طرح های سفید و صورتی بپوشید. البته با انتخاب سفید به عنوان یک رنگ خنثی در جمع ها کمتر دیده می شوید.

رنگ صورتی، انتخابی مدرن در دکوراسیون خانه

انتخابی مناسب برای فصل پاییز
پوشیدن لباس هایی به رنگ قهوه ای گرمای بیشتری به شما می بخشد و صورتی در کنار قهوه ای انتخاب مناسبی برای فصل پاییز است. قهوه ای تیره با صورتی های کمرنگ بهتر جواب می دهد. ترکیب این لباس ها با صورتی محیط، دلپذیر و لذتبخش است.

هوشمندانه سبز بپوشید
در چرخه رنگ ها، رنگ مکمل صورتی، سبز است. از این رو توصیه می شود که اگر فردی جسور و برونگرا هستید، دل تان می خواهد مرکز توجه باشید و از انتخاب رنگ های متفاوت لذت می برید، شک نکنید که مناسب ترین انتخاب برای حضور در دکوراسیون صورتی، رنگ سبز است. سبزهای کمرنگ را با صورتی های ملایم بپوشید.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰