بازی مهناز افشار و بازیگران مشهور در فیلم باشگاه استقلال!

مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران به فیلم «آبی به رنگ آسمان» پیوست.
کد خبر: ۱۷۷۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
زندگی امروز/ مهناز افشار قرارداد حضور در فیلمی با محوریت تاریخ باشگاه استقلال را امضا کرد . مهناز افشار قرار است راوی فیلمی باشد که در مورد تاریخ باشگاه استقلال است. این بازیگر محبوب و پرکار هم اکنون مشغول بازی در سریال شبکه نمایش خانگی گلشیفته است . در لدامه به جزئیات حضور مهناز افشار در فیلم استقلال می پردازیم.

به گزارش زندگی امروز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهناز افشار بازیگر سینما به فیلم سینمایی «آبی به رنگ آسمان» پیوست. این فیلم را امیر رفیعیبا محوریت مرور تاریخ باشگاه استقلال می‌سازد و مهناز افشار هم به عنوان راوی در بخشی از فیلم حضور دارد.رفیعی کارگردان و تهیه‌کننده «آبی به رنگ آسمان» یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های حضورمهناز افشار در این اثر را فارغ از رنگ‌های فوتبالی به جهت حمایت از حقوق بانوان ایرانیپیرامون حضور در ورزشگاه ها به خصوص ورزش پرطرفدار فوتبال دانست.

بازی مهناز افشار و بازیگران مشهور در فیلم باشگاه استقلال!

در «آبی به رنگ آسمان» که قبل تر «چهار فینال آسیا» نام داشت و تاریخ باشگاه استقلال تهرانرا از زمان تاسیس ۱۳۲۴ تا به امروز با حضور بیش از ۷۰ بزرگ این باشگاه به تصویر می کشد،علاوه بر مهناز افشار چهره هایی همچون همایون ارشادی، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز حاضرند.

رضا یزدانی خوانندگی تیتراژ پایانی فیلم را هم برعهده دارد. متن «آبی…» را خشایار الونداز نویسندگان باسابقه نگاشته است. رضا تاری وردی تدوین گر و شهاب کاظمی فعال حوزهشبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور تهیه کننده در این اثر حضور داشته است.علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران نیز در تهیه کار رفیعی را همراهی نموده است.

رفیعی قبل از آغاز ساخت «آبی به رنگ آسمان» که علیرغم ارائه فقط بخشهایی از آن به هیأت انتخاب سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر طی سال گذشته، در جمع ده مستند برتر این فستیوال قرار گرفت، تولید مستند پرمخاطب «من ناصر حجازی هستم…» را در کارنامه دارد.

بازی مهناز افشار و بازیگران مشهور در فیلم باشگاه استقلال!

مهناز افشار با انتشار یک فایل صوتی در کانال تلگرامی خود به شایعات درباره دستمزد میلیاردی در سریال «گلشیفته» پاسخ داد.مهناز افشار با اشاره به شایعات مختلفی که بدون سند درباره او منتشر شده است، گفت:«مهریه اعلام می‌کنید بدون سند، دستمزد یک میلیاردی اعلام می کنید بدون سند، ماجرای شیرخشک رااعلام می کنید بدون سند. خدا را شکر به جایی رسیدیم که مردم حمایت می کنندو هر حرفی را بدون سند و مدرک باور نمی کنند.

این بازی و کاری که می کنید مرا خسته نمی کند بلکه مرا برای ایستادن در سرزمینم و زدن حرف هایم و احقاق حق مصمم تر می کند. می دانم چه کاری درست و چه کاری غلط، حتی به اشتباهاتی که کردم نیز آگاهم. این کارها را نکنید و اگر حرفی می زنید برای آن سند ارائه کنید.»

بازی مهناز افشار و بازیگران مشهور در فیلم باشگاه استقلال!
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰