برف و باران و احتمال وقوع سیل در ۱۵ استان

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار به باغداران و کشاوران اعلام کرد: امروز دما به زیر صفر می رود و کشاورزان باید برای درختان اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۱۸۲۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
زندگی امروز/ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها در کشور تا روز سه شنبه ادامه دارد. همچنین سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 15 استان کشور گفت:‌ 21 دستگاه خودرو توسط نیروهای امدادی از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

به گزارش زندگی امروز به نقل ازخبرگزاری میزان، بارش ها در کشور تا روز سه شنبه ادامه دارد. همچنین سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 15 استان کشور گفت:‌ 21 دستگاه خودرو توسط نیروهای امدادی از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

معصومه احمدی اظهار کرد: امروز بارش باران در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل،کردستان، کرمانشاه، مرکزی،قزوین، همدان، البرز، تهران، سمنان،خراسان جنوبی، رضوی، مازندران و گلستان ادامه دارد و امکان آبگرفتگی در نقاط مختلف این استان ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در برخی شهرهای اردبیل، مازندران و شمال سمنان بارش برف آغاز شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار به باغداران و کشاوران اعلام کرد: امروز دما به زیر صفر می رود و کشاورزان باید برای درختان اقدامات لازم را انجام دهند.

احمدی با اشاره به تداوم بارش، افزود:فردا موج جدیدی در همدان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس،سیستان وبلوچستان، یزد، خراسان رضوی، جنوبی، سمنان، تهران البرز، قزوین، مرکزی، گیلان و مازندران و دو استان آذربایجان شرقی و غربی فعال شده و شاهد بارش باران هستیم.

به گفته وی در روز سه شنبه سامانه در مرکز کشور فعال است و به تدریج از غرب کشور هوا آرام می شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 15 استان کشور گفت:‌ 21 دستگاه خودرو توسط نیروهای امدادی از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 15 استان کشور، گفت:‌ از 23 فروردین تا کنون استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،‌ اصفهان، ایلام، خراسان شمالی و رضوی، چهارمحال و بختیاری، سمنان،‌ کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی 1349 حادثه‌دیده، گفت: 21 دستگاه در این مدت از مسیر سیلاب رهاسازی و 22 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از توزیع تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، خرما، بیسکویت، آب معدنی میان حادثه‌دیدگان خبر داد و اعلام کرد: عملیات امدادی هم اکنون در ایلام، خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰