تصاویر/ پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

آیریس آپفل متولد 29 اوت 1921 در نیویورک، یک کارآفرین آمریکایی، طراح داخلی و آیکون مد است. آیریس 97 ساله، با استایل متفاوت خود همیشه مورد توجه علاقمندان به مد بوده و هست. شهرت او به جایی رسیده که توجه شرکت عروسک سازی باربی را نیز به خودش جلب کرده است.
کد خبر: ۱۹۳۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، آیریس آپفل متولد 29 اوت 1921 در نیویورک، یک کارآفرین آمریکایی، طراح داخلی و آیکون مد است. آیریس 97 ساله، با استایل متفاوت خود همیشه مورد توجه علاقمندان به مد بوده و هست. شهرت او به جایی رسیده که توجه شرکت عروسک سازی باربی را نیز به خودش جلب کرده است.

پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

شرکت باربی، برای ساخت جدیدترین عروسک خود، این مدل مشهور را الگو قرار داد و عروسکی مشابه با او را ساخته است.

پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

رونمایی از این عروسک توسط آپفل و در صفحه اینستاگرامش صورت گرفت. این عروسک یک کت و شلوار گلدوزی شده از برند گوچی، چند گردنبد بزرگ، دستبندهای رنگی و اکسسوری مورد علاقه آیریس که عینک گرد بزرگ است، به تن دارد.

آیریس آپفل با سبک خاص لباس پوشیدن خود توانست مدل مشهورترین شرکت عروسک سازی جهان شود. اگر چه باربی چین و چروک های صورت آیریس را ندارد اما به خوبی توانسته سن بالای او را نشان دهد.

پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

البته شرکت باربی به مناسب روز زن، از زن های تاثیرگذار دیگری در جهان، مانند فریدا کالو یا اشلی گراهام، نیز الگو گرفت و عروسک مشابه آنها را روانه بازار کرد. این بار هم نوبت مسن ترین مدل دنیای مد و فشن بود.متاسفانه عروسک آیریس آپفل برای فروش نمی باشد و تنها بهانه ای برای معرفی این ستاره و قدردانی از او در دنیای مد و فشن تولید شده است.

پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

آیریس می گوید: «چرا تا زمانی که ما می توانیم خودمان باشیم، باید از دیگران تقلید کنیم. امروزه گزینه های زیادی پیش رویمان است که می توانیم از آنها ایده بگیریم اما باید در این راه خلاقیت به خرج دهیم. به نظر من اگر به خود و نظراتمان احترام بگذاریم و به دنبال آنچه بدان علاقه داریم برویم، جهان بهتری را خواهیم ساخت. از مغزتان کمک بگیرید، به فکر دیگران باشید، سپس به خودتان در آینه نگاه کنید و با اعتماد به نفس پیش روید.»

پیرترین مدل جهان، الگوی عروسک باربی شد!

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰