برای روز مادر چه هدیه‌ای بخریم؟

زیورآلات و به خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید.
کد خبر: ۲۲۱۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
برای روز مادر چه هدیه‌ای بخریم؟



زندگی امروز- احتمالا تا الان خرید هدیه مناسب برای مادر به‌ نظرتان کار ساده‌ای بوده است. هدیه روز مادر می‌دهیم، هدیه تولد برای مادر می‌خریم یا حتی خرید هدیه روز مادر برای مادرشوهر یا مادربزرگ هم کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. بیشتر اوقات هم در نهایت انتخابمان یک شال یا کیف است. هر چه باشد مادرها کم‌توقع هستند. 

دیجی مگ: اما گاهی هم پیش می‌آید که خودمان از خرید شال و روسری به عنوان هدیه برای مادر خسته می‌شویم و دلمان می‌خواهد برای مناسبتی مانند شب یلدا، عید نوروز یا روز مادر یک هدیه خاص برای مادر بخریم. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اند و دنبال بهترین هدیه برای مادر خود می‌گردید، این راهنمای خرید را حتما تا انتها بخوانید.

زیورآلات
زیورآلات و به خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید. با این حال قیمت زنجیر طلای بافت خیلی مناسب است و به نظرم می‌تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادرها باشد. این نوع زنجیر، ساده ولی ضخیم است که هم با لباس‌های اسپورت و هم مجلسی می‌شود استفاده‌اش کرد. خوبی قطرش این است که دور گردن پیچ هم نمی‌خورد. یکی از آن زیورآلاتی است که برازنده مادران است.

زیورآلات نقره گاهی حتی بیشتر از طلا محبوب هستند. لزوما هم به دلیل قیمت پایین‌شان نیست. رنگ نقره و حس و حالی که دارد با روحیه بعضی‌ها جورتر است. درنتیجه زیورآلات نقره هم طرفداران زیادی دارند. در ضمن اگر بودجه‌تان محدود است نقره گزینه بهتری محسوب می‌شود. گردنبند نقره اقلیمه با نگین‌هایی که دارد شبیه یک گردنبند جواهر گران‌قیمت است. کاملا مجلسی با عیار بالا که برای مادران شیک‌پوش گزینه درجه یکی محسوب می‌شود.

عطر و ادوکلن
کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کند و برخی دیگر علاقمندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. میان همه عطرهایی با این ویژگی می‌شود عطر فرانسوی لالیک را توصیه کرد که رایحه زنانه جذابی دارد.

اگر بودجه‌تان محدود است به جای عطرهای فرانسوی می‌توانید سراغ عطرهایی بروید که در امارات تولید شده‌اند و در این سال‌ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمت‌شان بد نیست و واقعا می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند. یکی از این عطرها که بیشتر خانم‌ها هم بویش را می‌پسندند کوبیسم است. ساختار رایحه کوبیسم متشکل از مرکبات، گل، میوه، صمغ وانیل و چوب است. عطر جزو آن گزینه‌هایی است که هیچ‌کس از هدیه دادن و هدیه گرفتن‌اش پشیمان نمی‌شود.

لوازم آرایشی
برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوش‌شان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد. مداد چشم و خط چشم را ممکن است همه استفاده نکنند. در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است.

اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه لوازم آرایش به مادرتان کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد. در میان برندهای مختلف رنگ مو، لورآل امتحانش را پس داده و هم موها را نمی‌سوزاند و هم ماندگاری خوبی دارد. تنوع رنگ‌هایش هم در بازار زیاد است.

در گروه لوازم آرایشی یکی دیگر از مواردی که ریسک خریدش با توجه به سلیقه متفاوت مادرها کم است، کرم پودر می‌تواند باشد. در مورد کرم پودر تنها نکته مهمی که باید رعایت کنید کیفیت آن است. رنگ‌ها فاصله کمی با هم دارند و رنگی را باید انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما مهم‌تر این است که کرم پودر سنگین نباشد. روی پوست خط و لک نیاندازد. بعضی از کرم ‌پودرها مواد تقویت‌کننده و مغذی برای پوست هم دارند. طبعا آنها الویت‌شان بیشتر می‌شود. برند ایو روشه در زمینه لوازم آرایشی سال‌هاست که یکی از بهترین برندهاست. برای کرم پودر می‌توانید با خیال راحت سراغ ایو روشه بروید.

لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی شاید هدیه خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به عنوان یک هدیه رسمی مثلا کادوی روز مادر یا کادوی تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزو لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوست‌شان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.

مشکل این روزهای بسیاری از خانم‌های ایرانی از جمله مادرها و مادربزرگ‌هایمان ریزش موست. موهایی که در اثر رنگ تخریب می‌شوند. موهای زبر و خشنی که حتی با سشوار کشیدن هم رام نمی‌شوند. حقیقت این است که مو هم مثل پوست از آن چیزهایی است که به رسیدگی نیاز دارد. ماسک‌های مو که برای تقویت موها به کار می‌روند بعد از شامپو کردن سر باید استفاده بشوند و مدتی روی سر باقی بمانند. محصولات فرانسوی پوست و موی لورآل نیازی به معرفی ندارند. ماسک‌های تقویت موی خوبی هم تولید کرده‌اند که می‌شود آنها را به عنوان کادویی برای مادر درنظر گرفت.

لوازم برقی
خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلات‌شان سر و شکل دادن به موهایشان است. به خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.

از بین لوازم برقی دیگری که می‌شود به مادرها هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است باید به اپیلیاتور اشاره کرد. دستگاه‌های موبر با درد کم و بدون عوارض پوستی. در خانه می‌توانید خیلی ساده و در ظرف مدتی کوتاه از آن استفاده کنید و نیازی به رفتن به آرایشگاه نداریم. اپیلاتورها چند سری دارند که برای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌روند. مارک فیلیپس البته ماساژور ندارد ولی قدرتش خیلی خوب است. یکی از کاربردی‌ترین هدایایی است که می‌شود به مادران داد.

کیف و کفش
از قدیم گفته‌اند کفش قلب دوم است. اگر مدت زمان بیرونی خارج از خانه باشید و پایتان در کفش، خودتان صحت این موضوع را حس می‌کنید. برای مادران شاغل یا مادرانی که زیاد برای خرید و کارهای منزل از خانه خارج می‌شوند، کفش یکی از بهترین هدایاست. انتخاب یک کفش راحت اسپورت برای مادران هدیه مناسبی است. کفش‌های بی‌پاشنه‌ای که شیک باشند گزینه خوبی برای خرید هدیه مادران است. کفش زنانه مدل کلاسیک که از چرم مصنوعی ساخته شده، کفش سبک و راحتی است که برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های اسپورت به کار می‌آید.

زمانی یکی از هدیه‌هایی که سالی یک‌بار برای معلم‌های دبستانم، که حکم مادر دوم را برایم داشتند، می‌خریدم کیف بود. کیف سایز ندارد. البته که در اندازه‌های مختلف هستند ولی هر کسی با هر سایزی می‌تواند هر مدل کیفی که دوست دارد دستش بگیرد. مادرها معمولا کیف‌های بزرگتر دوست دارند که همه چیز را بتوانند در آن جا بدهند. یک کیف چرمی هدیه خوبی برای مادرتان می‌تواند باشد. انتخاب رنگ با خودتان. خوشبختانه کیف زنانه چرم کایا تبریز در رنگ‌های مختلف عرضه شده است.

شلوار و دامن
خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آنها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه مناسبی به شمار می‌روند. شلوارهای کتان تولیدات برندهای ایرانی هستند و جزو محصولات باکیفیت تولید کشور خودمان. طبعا انتخاب رنگ مشکی‌اش کار را برای مادرتان راحت‌تر می‌کند تا آن را با هر رنگی که دوست دارد بتواند ست کند.

دامن‌های مجلسی کرپ هم جزو پوشش‌های کلاسیک مادران‌مان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن آن دامن‌های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن‌هایی که شیک هستند و برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب‌اند. یکی از بهترین هدایا برای مادرها همین دامن‌هاست. رنگ‌های مختلفی هم دارند.

ساعت
باز هم یک هدیه کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای مادرهاست. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت‌تر نیاز دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت‌تر است توصیه می‌کنیم ساعت‌های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت‌ها هم مدل نگین‌دار شیکی دارند که به جز استفاده روزمره اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ساعت‌های بندچرمی برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند.

عینک آفتابی
سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شد. همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. دو تا انتخاب تعیین‌کننده برای انتخاب عینک آفتابی دارید که مربوط به قاب و جنس دسته می‌شود. ما از هر دو نوع برایتان پیشنهاداتی داریم.

برند ری‌بن که در زمینه عینک آفتابی نیازی به معرفی ندارد. درجه یک است و قاب‌های کلاسیکی دارد. با دسته‌ای نسبتا قطور اما سبک. جوری که مادرتان از گذاشتن عینک روی صورتش احساس سنگینی نکند.

عینک آفتابی دیگر که می‌توانید انتخاب کنید دسته فلزی نازک دارد. این مدلی که معرفی کردیم رنگ شیشه‌اش هم صورتی فانتزی‌ است و می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیز و البته ریسکی باشد. برای مادرانی که دوست دارند متفاوت‌تر لباس بپوشند. اما با همین دسته رنگ شیشه‌های کلاسیک‌تر هم وجود دارد که می‌توانید از بین آنها برای مادرتان هدیه بخرید.

دکوراسیون منزل
خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه اعضای خانواده دارد. برای همه‌مان خانه مامن است و برای مادرها بیشتر. آنها با تک تک جزییات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

توصیه ما خرید اجناس دکوری چوبی است. چوب در خانه انرژی و حس خوبی دارد. تصور کنید روی دکورهای چوبی گلدان‌های گل چقدر خانه را می‌تواند زیبا کند. استندهای گل چوبی یکی از آن هدایای دوست‌داشتنی است.

حالا فکر کنید شمعدان‌های چوبی داشته باشید که شمع‌های معطر در آن بسوزد. شک نکنید که یکی از بهترین هدایا برای مادر است. این شمعدان‌ها ست‌های سه تایی و چهارتایی دارند.

کالاهای دیجیتال
بعضی‌ها فکر می‌کنند که مادرها به نسبت پدرها با تکنولوژی بیگانه‌تر هستند. در این دوره و زمانه مادرهای خانه‌دار هم ثابت کرده‌اند که چطور پا به پای تکنولوژی جلو می‌آیند. به اندازه آقایان یا فرزندان‌شان خودشان را درگیر گجت‌های الکترونیکی نمی‌کنند اما از هر وسیله‌ای که ارتباط آنها را با جهان بیرون از خانه تقویت کند استقبال می‌کنند.

فکر می‌کنم اولین‌بار که تلفن بی‌سیم اختراع شد مادرها بیشتر از هر کسی از داشتن‌اش خوشحال شدند. یکی از کارآمدترین وسایلی است که برای هدیه به مادر می‌شود انتخاب کرد. در حین کار کردن می‌توانند با تلفن هم صحبت کنند و هیچ چیزی به این اندازه خوش‌حال‌شان نمی‌کند. اگر تلویزیون‌های بی‌سیم هم اختراع شده بودند قطعا در این طبقه‌بندی می‌آوردیم‌شان. در میان تلفن‌های بی‌سیم برند پاناسونیک جزو اسامی مطرح است که می‌شود به محصولاتش اعتماد کرد. تلفن‌های بی‌سیم برای هدیه به مادران باید شارژ را به مدت زمان طولانی‌تری ‌نگهدارد. این مهم‌ترین ویژگی‌شان است. منشی تلفنی داشته باشد و احیانا چراغ‌هایی رو پایه گوشی باشد که مادرها را متوجه پیام‌های از دست رفته بکند.

هدیه دیگری که در این حوزه می‌شود به مادرها داد تبلت است. مادر خودم تبلت را به موبایلش ترجیح می‌دهد. از موبایل برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ولی صفحه‌اش کوچک است. درنتیجه ترجیح با تبلت است که صفحه بزرگتری دارد و همان کارآیی موبایل را هم برایشان دارد. صفحه نمایش خوب و کاربری آسان مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب تبلت است. تبلت ایسوس با حافظه کافی و سخت‌افزار مناسب و برند معتبر می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به مادران باشد. راستش حتی مادربزرگ من هم که به شبکه‌های اجتماعی معتاد شده تبلت دوست دارد. درنتیجه روی این کالا برای هدیه به مادربزرگ‌ها هم می‌توانید حساب کنید.

فیلم و موسیقی
برای مادران اهل فیلم و فرهنگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد؛ کلی کتاب، آلبوم موسیقی و فیلم. ولی مجموعه مستند تماشایی «کارستان» با عنوان «کاری کنیم» از این جهت می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد که حداقل دو مستند از میان فیلم‌هایش درباره زنان مهم و کارآفرین است. چهره‌هایی که نشان می‌دهند جنسیت نتوانسته مانع از پیشرفت‌شان بشود یا سختی‌ها و موانع را علیرغم همه دشواری‌ها کنار گذاشته‌اند. زنانی که خودشان مادر هستند. درنتیجه این هدیه برای مادر به شکل کاملا فرهنگی قدردانی از مقام شامخ مادر محسوب می‌شود.

در طول روز آنقدر در معرض آلودگی صوتی و اعصاب خردی قرار داریم که یک قطعه موسیقی خوب آرام‌بخش در حد یک مسکن می‌تواند عمل کند. مادرها بیشتر از بقیه اعضای خانواده به چنین آرامشی نیاز دارند. درنتیجه می‌توانید پکیج بیش از صد ساعت موسیقی آرامش‌بخش بی‌کلام را به مادران‌تان هدیه بدهید تا روزشان در آرامش بیشتری بگذرد. این موسیقی به جز ریلکسیشن برای ورزش هم مناسب است.

کتاب
مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. یادم می‌آید که مادرم هر کتابی دستش می‌آمد می‌بلعید. از کتاب‌های داستان کودک تا رمان‌های بزرگسالانه. کتاب خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و فکرشان را روشن و حافظه‌شان را قوی نگه می‌دارد. بین همه رمان‌ها انتخاب یک کتاب کار سختی است. کالا بسته به سلیقه مادرتان دارد. ولی کتاب «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن این روزها زیاد سر و صدا کرده و وقتی بخوانید می‌بینید که به خواندن‌اش می‌ارزد.

برای اعتماد به نفس دادن به مادران‌تان نیازی نیست که برایشان کتاب‌های روانشناسی بخرید. یک کتاب درجه یک در این راستا وجود دارد. کتاب «زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند» داستان‌های اساطیری درباره زنان است. نویسنده کتاب با استفاده از افسانه‌های ملل نشان می‌دهد که در زنان چه غرایز قدرتمندی وجود دارد و چطور می‌توانند از آن تاثیر بگیرند.

لوازم ورزشی
اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله ورزشی که مادام‌العمر هم می‌شود از آنها استفاده کرد می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزن‌شان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌سازی جلوگیری‌ می‌کند.

تردمیل یکی از بهترین وسایل ورزشی است. پیاده‌روی و دویدن از آن ورزش‌هایی هستند که دکترها بسیار توصیه‌شان می‌کنند. تردمیل‌ یکی از بهترین وسایل ورزشی است که در خانه می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از بهترین هدیه‌هایی که برای مادران می‌شود خرید.

دوچرخه ثابت شاید قیمت زیادی داشته باشد اما اگر برای مادرتان دنبال یک هدیه لاکچری هستید که از آن استفاده هم بکند و به سلامتش هم کمک کند این جزو وسایل ورزشی است که برای تقویت پاها و زانوها و آب کردن شکم به کار می‌آید. این دستگاه به راحتی جابه‌جا می‌شود و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه گذاشت.

لوازم خانه و آشپزخانه
این فکر که اگر برای مادران لوازم خانه به عنوان هدیه بخریم ممکن است باعث ناراحتی‌شان بشود از آن اشتباهات قدیمی و کهنه است. طبعا وقتی مادران بخشی از روزشان را صرف آشپزی می‌کنند دوست دارند که با وسایل آشپزخانه خوب و درجه یک کار کنند. کار کردن با وسایل خوب لذت کار را بیشتر می‌کند. اینکه کدام وسیله آشپزخانه را به عنوان هدیه برای مادر بخرید به سلیقه خودتان بستگی دارد و اینکه مادرتان بیشتر دوست دارد از چه وسیله‌ای استفاده کند. در این حوزه خوشبختانه دست‌تان خیلی باز است چه از لحاظ مالی و چه تنوع محصولات.

ولی به عنوان پیشنهاد می‌توانید به یک سرویس پخت و پز فکر کنید که آشپزی را برای مادرها راحت‌تر می‌کند. یکی دیگر از پیشنهادات خرید هدیه برای مادر آبمیوه‌گیری است. جای شما باشم برای مادرم هر روز میوه تازه هم می‌خرم و خودم برایش آبمیوه می‌گیرم. این‌طوری عشق خودتان را به مادرتان بیشتر هم نشان می‌دهید.

برای قدردانی از مادرها به هدیه روز مادر بسنده نکنیم!
در این راهنمای خرید هدیه برای مادر، سعی کردیم از هر دو گروه کالاهایی را معرفی کنیم که به‌نظرمان رسید مادران از داشتن‌شان خوشحال می‌شوند. در هر گروه حتی‌الامکان سعی کردیم هم اجناس با قیمت مناسب‌تر و هم کالاهای گران‌تر داشته باشیم ولی در بعضی گروه‌ها مثل لوازم ورزشی طبعا امکان خرید ارزانتر از چند میلیون وجود نداشت. مادرها و مادربزرگ‌ها با قلب‌ بزرگی که دارند از اینکه به فکرشان باشید هم خوشحال می‌شوند. این فهرست فقط کمکی است برای انتخاب هدیه. عشقی که با آن هدیه را تقدیم‌شان می‌کنید با خودتان.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰