رد پای پسر عمو در جنایت نافرجام

متهم که پسری 19 ساله است در همان تحقیقات اولیه به ورود غیر قانونی به خانه عمو، اقدام به سرقت، مجروح کردن دختر عمویش و باز کردن شیر گاز برای قتل وی اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۳۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
رد پای پسر عمو در جنایت نافرجام


زندگی امروز- پسر جوان که با وسوسه سرقت از خانه عمویش به آنجا رفته بود وقتی با دختر عمویش رو به رو شد نقشه قتل او را طراحی کرد.

بعدازظهر 11 اسفند، مأموران کلانتری 152 خانی آبادنو، با تماس تلفنی یکی از همسایگان در جریان انتشار بوی گاز شهری از خانه یکی از ساکنان ساختمان قرار گرفتند.

پس از هماهنگی‌های انجام شده از سوی مأموران عملیات کلانتری با آتش‌نشانی منطقه، تیم‌های عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شدند و تعدادی از شهروندان که در محل تجمع کرده بودند، محل دقیق انتشار بوی گاز را به مأموران پلیس نشان دادند.از آنجا که کسی در را برای مأموران باز نکرد هماهنگی برای ورود به خانه با مرجع قضایی انجام شد.

 زمانی که مأموران وارد شدند، دریافتند که باز بودن شیر اجاق گاز باعث انتشار بوی گاز شده و این در حالی بود که اثاثیه خانه نیز به هم ریخته بود.به این ترتیب، بخش‌های مختلف ساختمان مورد بازرسی مأموران قرار گرفت که در نهایت داخل یکی از اتاق‌ها، بدن نیمه جان دختری را دیدند که روی گردن وی آثار جراحت وجود داشت.دختر جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. او در تحقیقات انجام شده گفت: در اتاق خواب مشغول استراحت بودم که متوجه سر و صدایی در یکی از اتاق‌های خانه شدم. از آنجا که می‌دانستم پدر و مادرم خانه نیستند، برای بررسی بیشتر از اتاق خوابم بیرون آمدم که ناگهان پسر عمویم را مقابل خود دیدم تعجب کرده و از او پرسیدم چرا وارد خانه شده که به سمت من حمله ور شد و با چاقو ضربه‌ای به گردنم زد. در حالی که نیمه جان روی زمین افتاده بودم طلا و جواهراتم را سرقت کرد و بعد هم شیر گاز آشپزخانه را باز کرد و رفت. به علت خونریزی و درد توان راه رفتن نداشتم و از هوش رفتم.

به این ترتیب، تیم عملیات کلانتری دستگیری متهم را دستور کار قرار داد و طی تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی که قهوه خانه‌ای در همان حوالی بود، شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی در پاتوقش دستگیر شد.

متهم که پسری 19 ساله است در همان تحقیقات اولیه به ورود غیر قانونی به خانه عمو، اقدام به سرقت، مجروح کردن دختر عمویش و باز کردن شیر گاز برای قتل وی اعتراف کرد.این متهم همچنین در تحقیقات انجام شده، گفت: با کلیدی که از قبل تهیه کرده بودم و با علم به اینکه خانواده عمویم در خانه نیستند به قصد سرقت طلا و جواهر وارد منزلشان شدم و به جست‌و‌جوی طلاها و جواهرات پرداختم که ناگهان با دختر عمویم رو به رو شدم که به من اعتراض می‌کرد چرا به خانه‌شان آمده‌ام و از ترس ریختن آبرویم با سلاح سردی که همراه داشتم، گلوی دخترعموم را بریدم و در حالی که نیمه جان روی زمین افتاده بود، طلا و جواهراتش را از دستش در آوردم و با باز کردن شیر گاز از محل متواری شدم.

سرهنگ محمد حسین هاشمی، رئیس کلانتری 152خانی آبادنو، در پایان خاطرنشان کرد: بنابر دستور مرجع قضایی، متهم تا پایان تحقیقات در اختیار مأموران بازجویی کلانتری قرار دارد.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰