اعترافات عروس و داماد داعشی: می‌خواهیم به خانه برگردیم

این تبعه هلند به همراه همسر 19 ساله و فرزند نوزادشان چند روز پیش از شهر باغوز آخرین منطقه تحت کنترل داعش در خاک سوریه خارج شده و هم‌اکنون به همراه شمار زیادی از داعشی‌ها در شرق سوریه نگهداری می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
اعترافات عروس و داماد داعشی: می‌خواهیم به خانه برگردیم


زندگی امروز- عروس و داماد جوان اروپایی عضو داعش خواستار بازگشت به وطن حتی به قیمت زندانی شدن طولانی مدت در وطن خود شدند.

 
«یاگو ریدیک» جوان 27 ساله هلندی که در قلمرو داعش با «شمیمه بیگم» دختر نوجوان بریتانیایی که از انگلیس فرار و به آنجا آمده بود، آشنا شده و ازدواج کرده خواستار بازگشت به کشور متبوعش شد.

 
این تبعه هلند در گفت‌وگویی با تلویزیون بی‌بی‌سی ضمن اعتراف به جنگ در  صفوف داعش از مسئولان کشورش خواست تا به او، همسرش و نوزادشان که به تازگی به دنیا آمده اجازه بازگشت به خاک هلند داده شود.

 او که هم‌اکنون دریک بازداشتگاه متعلق به کردهای سوریه در شمال شرقی این کشور نگهداری می‌شود تاکید کرد حتی با وجود آنکه می‌داند در زمان بازگشت دستگیر، محاکمه و برای سال‌ها زندانی می‌شود باز هم این امید را دارد که روزی از زندان خارج شده و در امنیت بقیه عمر خود را در کنار خانواده‌اش زندگی خواهد کرد.

 گفتنی است این تبعه هلند به همراه همسر 19 ساله و فرزند نوزادشان چند روز پیش از شهر باغوز آخرین منطقه تحت کنترل داعش در خاک سوریه خارج شده و هم‌اکنون به همراه شمار زیادی از داعشی‌ها در شرق سوریه نگهداری می‌شوند.

 شمیم همسر او هم 4 سال پیش زمانی که تنها 15 سال داشت از انگلیس فرار و خود را به مناطق تحت کنترل داعش رساند تا عروس داعشی‌ها شود.

منبع: اعتماد آنلاین
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰