چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟

باید همیشه مراقب مواد افزودنی مثل قند یا دانه های فرآوری شده باشیم، چرا که این دید می تواند به فرد کمک کند که تصمیمات تغذیه ای بهتری بگیرد.
کد خبر: ۲۴۲۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
چه نوع غذاهایی بصورت شگفت آوری ناسالم هستند؟


زندگی امروز- بسیاری از مردم سعی می کنند رژیم غذایی خود را سالم نگه دارند. با این حال، به لطف تکنیک های بازاریابی و یا بعلت سادگی اعتقاد عمومی، بسیاری از غذاهایی که مردم به طور مرتب استفاده می کنند، سالم نیستند.

به طور کلی، باید همیشه مراقب مواد افزودنی مثل قند یا دانه های فرآوری شده باشیم، چرا که این دید می تواند به فرد کمک کند که تصمیمات تغذیه ای بهتری بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، تعدادی از غذاهای ناسالم که اغلب مردم ممکن است آنها را سالم بدانند عبارتند از:

بسیاری از نان ها
بسیاری از نان های فرآوری شده مثل نان سفید سبوس را از خمیر نان جدا می کنند تا نان بافت صافی داشته باشد. این بر بار گلیسمی نان تاثیر می گذارد؛ و جذب کربوهیدرات ها و قندها را کاهش می دهد.

نوشابه های رژیمی
بسیاری از مردم فکر می کنند که نوشابه های رژیمی نسخه های سالم تری از نوشابه ها هستند. در حالی که نوشابه های رژیمی به دلیل کمبود قند باعث کاهش کالری می شوند، اما حاوی شیرین کننده های غیر مغذی مانند آسپارتام هستند. آسپارتام ممکن است روی خلق و خوی تاثیر بگذارد و سبب بروز افسردگی در مصرف کنندگان شود.

آب میوه های صنعتی
در حالی که آبمیوه تازه می تواند راه خوب و سالمی برای افزودن میوه به رژیم غذایی باشد، آب میوه های صنعتی به همان اندازه سالم و مفید نیستند. آب میوه حاوی مقادیر زیادی قند است. بنابراین، در حالی که ممکن است انتخاب بهتری نسبت به نوشایه ها باشد ولی در طول روز مصرف کالری بیش از حد را به همراه خواهد داشت.

مسئله دیگر پردازش است، پردازش میوه می تواند باعث کاهش مصرف برخی مواد مغذی مفید در میوه مانند ویتامین C، کلسیم و فیبر شود.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰