ماجرای قتل وحشتناک یک جوان مقابل چشمان همسر و فرزند خردسالش

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که امید (متهم به قتل فراری) یا عبدالعلی (مقتول) در یک میدان بار مشغول به کار بودند که بنا به دلایلی با یکدیگر به نزاع پرداختند و امید پسرعموی خودش را کتک کاری کرد.
کد خبر: ۲۵۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
سجادپور- مرد 34 ساله افغانی که با همدستی سه مهاجم نقابدار، پسر عموی خودش را مقابل چشمان همسر و فرزند خردسال وی به قتل رساند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش خراسان، شب جمعه گذشته، مرد 34 ساله ای به نام امید که به همراه سه تن از همدستان نقابدارش سوار موتورسیکلت بود، به منزل پسرعمویش در خیابان حر 52 رفت و با شکستن در منزل وارد اتاق شد. او که خنجری را در دست می فشرد در حالی هشت ضربه هولناک به نقاط مختلف بدن پسرعموی 30 ساله اش فرود آورد که همسر و دختر چهار ساله او از شدت ترس به گوشه اتاق خزیده بودند! 

با فرار مهاجمان از محل حادثه، مرد مجروح خود را با کمک همسرش به داخل حیاط رساند تا نیروهای اورژانس رسیدند و پیکر خون آلود وی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بردند اما دیگر دیر شده و این جوان افغانی بر اثر عوارض شدید ناشی از اصابت خنجر جان خود را از دست داده بود! با گزارش این حادثه وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله تحقیقات گسترده ای از سوی قاضی احمدی نژاد در این باره آغاز شد. 

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که امید (متهم به قتل فراری) یا عبدالعلی (مقتول) در یک میدان بار مشغول به کار بودند که بنا به دلایلی با یکدیگر به نزاع پرداختند و امید پسرعموی خودش را کتک کاری کرد. با شکایت عبدالعلی به دستگاه قضایی، این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت ولی چند بار مراجعه امید به در منزل پسرعمویش برای گرفتن رضایت بی نتیجه ماند تا این که این حادثه هولناک رخ داد وامید به اتهام جنایت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰