فال روزانه ۱۵/ ۰۱/ ۱۳۹۸

دوست عزیزی که15 فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک! یک روز همه چیز بر وفق مراد شما خواهد بود و روز دیگر زمین و زمان بر علیه تو، این رسم روزگار است بنابراین آن را بپذیرید و با این امواج پیش روید.
کد خبر: ۲۷۶۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

فال روزانه ۱۵/ ۰۱/ ۱۳۹۸



چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که15 فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک! یک روز همه چیز بر وفق مراد شما خواهد بود و روز دیگر زمین و زمان بر علیه تو، این رسم روزگار است بنابراین آن را بپذیرید و با این امواج پیش روید. امسال باید جسارت بیشتری در کارهایتان به خرج دهید زیرا محتاط بودن مانع از پیشرفت شما خواهد شد. اگر مسئولیت هایی که بر دوش تان است زیاد شده، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد و شما نیز نفس راحتی خواهید کشید. از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد پس به آینده امیدوار باشید. امسال شما از نظر ذهنی پخته تر می شوید و تصمیمات بهتری برای زندگی تان خواهید گرفت. روابط عاطفی شما نیز بهتر می شود به طوری که دوستان تان را همیشه در کنارتان خواهید داشت. خبری در ماه خرداد خواهید شنید که گره ای از زندگی تان را می گشاید. کینه و کدورت های گذشته را دور بریزید تا فضا برای اتفاقات جدید و بهتر فراهم شود. ماههای خرداد و شهریور از بهتریم ماههای سال شما خواهد بود. با انرژی و انگیزه لازم سال خود را به بهترین شکل ممکن بسازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای عبور از سختی های زندگی صبور باشید. با اراده ای راسخ می توانید تمام موانع را از سر راه خود بردارید. فردی با حرف های خود شما را رنجانده است. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد مهربانی هستید، همین خصوصیت شما روی دیگران تاثیر مثبت می گذارد. در برابر کسی که دوست اش دارید خودخواه نباشید. اگر امروز در مقابل او از خودتان انعطاف پذیری نشان ندهید، میان تان شکراب خواهد شد. بنابراین حواس تان به رفتارتان بیشتر باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر چه برای رسیدن به هدف تان تلاش زیادی کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید. ناامید نشوید، با اراده محکم از جا بلند شوید و برای هدف تان بجنگید. امروز خبری می شنوید که به شما انگیزه بیشتری برای حرکت خواهد داد. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است که امروز در بروز احساسات تان تلاش بیشتری کنید.  مطمئن باشید که اتفقات بهتری برایتان خواهد افتاد. اگر نذری دارید، هر چه زودتر ادا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قدر فرصت های پیش رو را بدانید و از موقعیت هایی که برایتان بوجود می آید، بیشتر استفاده کنید. سختی ها به زودی تمام می شود و شما نیز به مراد دلتان می رسید. اگر چه حل کردن یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برایتان بوجود آمده سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. شما مدتی ست که دور خود حصار کشیده اید
، از این رو از دوستان تان نیز دور مانده اید. بهتر است که در چنین روزی کمی روابط اجتماعی تان را بالا ببرید و از همجواری با دوستان تان لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ترسیدن از سختی ها شما را از مسیر زندگی عقب خواهد انداخت. بنابراین بهتر است که جسارت بیشتری از خود نشان دهید. اگر از تصمیم تان مطمئن هستید، تمام انرژی خود را برای رسیدن به آن به کار گیرید. امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان مناسبی برای سخن گفتن نیست. بنابراین بهتر است که به جای بحث کردن با دیگران، سکوت  کنید و تنها تماشاگر باشید. این روزها نگرانی های زیادی دارید اما یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. مسافرتی در پیش دارید که در مورد آن دودل هستید. مصلحت شما این است که به آن سفر برویدو اتفاقات خوشی انتظارتان را می کشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از شنیدن خبری در مورد مسایل مالی تان نگران شده اید اما بدانید که نعمت و برکت به زندگی شما باز می گردد. در ارتباط با دیگران سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید در غیر ان صورت فرصت هایتان را از دست می دهید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در مکانی قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و ایده های خوبی به ذهن تان خواهد رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ملاقات مهمی در پیش دارید که تاثیر زیادی روی زندگی تان خواهید گذاشت. نگران مشکلات سر راهتان نباشید، هر چه اطلاعات تان را بالاتر ببرید، بهتر از موانع گذر خواهید کرد. اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسورتر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است قبل از هر حرفی با دیگران مشورت کنید، اگر آنها نیز حرف های شما را تایید کردند، صادقانه آنها را با طرف مقابل تان در میان بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود تمام نگرانی هایی که دارید، امروز وقت عمل است و نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. به زودی خبری می شنوید که درهای جدیدی را به رویتان باز خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر بخواهید منتظر باشید تا شرایط همه جوره بر وفق مرادتان باشد، باید بدانید که این شرایط هیچ گاه فراهم نخواهد شد. پس بهتر است که از همین حالا آنچه در  سرتان است را عملی کنید زیرا فرصت جبران نخواهید داشت. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. زمان خوبی ست تا با فردی که دوستش دارید گفتگویی داشته باشید. با اعجاز کلام شما در چنین روزی، او نیز با شما همراه خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز انرژی زیادی برای شما در فضا پراکنده است، به بیرون از خانه بروید و ان را دریافت کنید.فرصت خوبی ست تا کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید زیرا در روزهای آتی زمانی برای آنها نخواهید داشت. اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید، بهتر است که آن را صرف خرید چیزی که بدان نیاز دارید کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کلید موفقیت شما در چنین روزی همکاری با دیگران است. سعی کنید که در جمع های مختلف حاضر شوید و برای انجام کارهایتان از دیگران کمک بگیرید. امروز تنها بودن می تواند به ضرر شما تمام شود.. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید و از بیهوده پرسه زدن بپرهیزید. اگر چه شما فرد دلسوز و مهربانی هستید اما بهتر است که در کار دیگران دخالت نکنید. هر کسی مسئول مشکلات خود است و شما با دخالت تنها سوتفاهم ها را بیشتر می کنید. خبر خوبی از راه دور می شنوید که روزتان را به بهترین شکل می سازد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر دری به روی شما بسته شده درهای دیگر را امتحان کنید. راههای زیادی پیش روی شماست اما شما تنها به یکی دلبسته اید، اگر زاویه دیدتان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. برای حل مشکلات عاطفی، نشستن نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه شما را نیز از برنامه هایتان عقب می اندازد. سعی کنید هر حرفی دارید را زودتر به زبان آورید در غیر این صورت کدورت ها عمیق تر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده شما امروز حقیقتی را برایتان فاش می کند که مسیر تازه ای از زندگی را به رویتان خواهد گشود.

منبع: برترینها

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰