محسن فروزان از تراکتورسازی اخراج شد

سه گل دریافتی مقابل سپیدورد در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۲۸۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
محسن فروزان از تراکتورسازی اخراج شد



ورزش سه: تراکتورسازی در هفته ای که با یک برد می توانست تا قبل ازبازی فردای پرسپولیس برابر سایپا به صدر جدول رده بندی برسد در رشت مغلوب سپیدرود قعرجدولی شد. اما این شکست همانطور که در طول مسابقه انتظارش می رفت با واکنش هایی از سوی هواداران و مالک این باشگاه همراه بود.

یکی از کسانی عملکردش در این بازی مورد انتقاد هواداران تراکتورسازی و سپس محمدرضا زنوزی مالک باشگاه قرار گرفت محسن فروزان دروازه بان این تیم بود. او روز خوبی در این مسابقه سپری نکرد و گل اول سپیدرود روی اشتباه او به دست آمد. او در دفع توپ اشتباه کرد و توپ به بایرامی رسید. او اما روی گل سوم هم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما توپی که دستش برخورد کرده بود را بازهم بایرامی تبدیل به گل کرد تا تراکتورسازی با سه گل مغلوب تراکتورسازی شود.

محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش کاملا ناراضی است ، در این زمینه به خبرنگار ما می گوید:« فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد از حضور در تمرینات محروم است. ایشان حتما باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.»

اما زنوزی به قضاوت رضا مهدوی داور بازی امروزتراکتورسازی برابر سپیدرود هم شدیدا گلایه دارد . او در این رابطه گفت:« ما از این داور که در دیدار ماشین سازی - پرسپولیس قضاوت بازی را برعهده داشت خاطرات خیلی بدی داریم. امروز هم با اشتباهاتی که انجام داد سر تیم ما را برید.»

مالک تراکتورسازی معتقد است گل دوم سپیدورد روی حرکت خطای بازیکن حریف به دست آمد:« حداقل یک پنالتی را برای ما نگرفت ضمن اینکه گل دوم حریف روی یک حرکت خطا به دست آمد.» او در ادامه گفت:« من یک سوال دارم. مگر وزیرورزش ، وزیر کل وزرش ایران نیست؟ ما هزینه نکردیم که این آقایان هرکاری دوست دارند بکنند. هر بلایی دلشان می خواهد سرما می آورند. دارند مسابقات و نتایج را مهندسی می کنند. کمیته اخلاق باید به مساله ورود کند.»

تراکتورسازی با این شکست 49 امتیازی ماند و حالا باید منتظر امتیاز از دست دادن پرسپولیس در بازی حساس فردا برابر سایپا باشد.


دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال با برتری شاگردان شفر به پایان رسید.

 خبرگزاری تسنیم: تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 امروز (جمعه) و به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. پاتوسی در دقیقه 7+90 تک گل بازی را به ثمر رساند تا امید شاگردان شفر با پیروزی در این بازی حساس برای ماندن در جمع مدعیان زنده بماند.

با این تساوی، استقلال با 47 امتیاز به رده سوم صعود کردو سپاهان با ۴۶ امتیاز در به رده چهارم رفت.

استقلال دقیقه 87 توسط علی کریمی به گل رسید، اما داور اعتقاد به خطا داشت، در شرایطی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که اتفاق خاصی در محوطه جریمه سپاهان نیفتاده است.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان(46 - علی قربانی)، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی(56 - جلال علی‌محمدی)، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری(58 - آرمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی(72 - مرتضی تبریزی) و ایسما(64 - منشا).

نیمه اول

دقیقه 7: پاسی عمقی به ایسما رسید که ضربه زمینی این بازیکن را پیام نیازمند گرفت.

دقیقه 18: سانتر مهرداد محمدی می‌رفت که با ضربه سر کی‌روش استنلی وارد دروازه استقلال شود، اما مهاجم سپاهان به توپ نرسید.

دقیقه 21: پرتاپ اوت خالد شفیعی را باز هم استنلی زد که از بالای دروازه سیدحسین حسینی راهی اوت شد.

دقیقه 23: پاسکاری ترکیبی بازیکنان استقلال می‌رفت موقعیت خطرناک ایجاد کند، اما مدافعان سپاهان در آخرین لحظه توپ را دور کردند.

دقیقه 24: شوت کومان را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 25: خالد شفیعی پس از خطا روی امید نورافکن از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 29: شوت از راه دور پاتوسی با اختلاف کمی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 30: سجاد شهباززاده داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه 41: مهرداد محمدی با خطا روی علی کریمی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 2+45: ضربه سعید آقایی در محوطه جریمه استقلال را حسینی در آغوش گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 59: شوت علی قربانی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت جلال علی محمدی‌ پس از برخورد به مدافعان استقلال به شکل خطرناک راهی کرنر شد.

دقیقه 73: شوت منشا را پیام نیازمند راهی کرنر کرد.

دقیقه 79: توپ ارسالی سعید آقایی به محوطه جریمه استقلال را، شهباززاده می‌توانست تبدیل به گل کند، اما ضربه سر این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 84: سپاهانی‌ها باز هم توپی را ارسال کردند، اما مهاجم تیم‌شان به توپ نرسید.

دقیقه 86 و 87: شوت منشا پس از برخورد به مدافعان سپاهان به مرتضی تبریزی رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به یک بازیکن به کرنر رفت. در ادامه، ضربه کرنر را علی کریمی با سر به گل تبدیل کرد، اما داور آن را خطا اعلام کرد، در صورتی که در تصاویر به نظر نمی‌رسید خطایی صورت گرفته باشد.

دقیقه 87: کی‌روش استنلی می‌توانست با ضربه سر برای سپاهان گلزنی کند، اما حسینی اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

دقیقه 4+90: توپ ارسالی را مرتضی تبریزی با سر زد که پیام نیازمند به خوبی دفع کرد.

دقیقه 5+90: شوت از راه دور بازیکن سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 7+90: پاتوسی پس از گرفتن توپ و پس از درییل چند بازیکن، توپ را به زیبایی وارد دروازه سپاهان کرد

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰