متفاوت‌ترین کار مهران مدیری یک "هیولا" است؟

یک هیولا در راه است... «هیولا» مهران مدیری می‌تواند یک شاهکار باشد این سریال داستان زن و شوهری است که به سمت خلاف کشیده می‌شوند و در این مسیر اتفاقاتی را تجربه می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۱۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
هیولای مهران مدیری به زودی در شبکه نمایش خانگی

فرارو- مجموعه‌ی کمدی اجتماعی هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی که تولید آن از آذر ماه ۱۳۹۷ آغاز شد، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش هفت صبح، «هیولا» داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن‌ها با یک مرد، اما مسیر زندگی شان را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود به سمت کار‌های خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان‌های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت‌های خنده داری شکل می‌گیرد. این را هم داشته باشید که «هیولا» کنایه‌هایی به سیاست می‌زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در «دورهمی».
 
هیولا ششمین حضور مدیری شبکه نمایش خانگی
مهران مدیری از جمله شخصیت‌های هنری ایرانی است که نیازی به معرفی ندارد. او سال‌ها است که با کارگردانی و بازی در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی خودش را به عنوان یکی از مهمترین کمدین‌های ایرانی ثابت کرده است. سریال‌هایی مانند: "ساعت خوش"، "پاورچین"، "نقطه چین"، "جایزه بزرگ"، "در حاشیه" و.. مدیری در سال ۱۳۹۵ اولین فیلم سینمایی خودش را نیز با نام "ساعت ۵ عصر" ساخت و به فروش خوبی هم دست یافت.
 
نام مهران مدیری در یکی دو سال گذشته بیشتر با کارگردانی و اجرای برنامه دورهمی در شبکه‌ی نسیم بر سر زبان‌ها بوده است. برنامه‌ای که به خاطر انتقاد‌هایی که از زبان او متوجه مسئولان مختلف و شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور می‌شود همواره حاشیه‌هایی در پی داشته است.

مهران مدیری پیش از این سریال‌های "گنج مظفر"، "قهوه‌ی تلخ"، "ویلای من"، "شوخی کردم" و "عطسه" را برای شبکه‌ی نمایش خانگی ساخته بود که به جز قهوه‌ی تلخ هیچ کدام به موفقیت کار‌های تلوزیونی او نبودند. او حالا با "هیولا" به عنوان ششمین مجموعه‌ی کمدی نمایش خانگی خود در پی کسب موفقیتی بی سابقه است.
 
هیولای مهران مدیری به زودی در شبکه نمایش خانگی

هیولا؛ همکاری تازه مهران مدیری و پیمان قاسم خانی
بی شک مهمترین اتفاق در "هیولا" کنار هم قرار گرفتن مجدد زوج مهران مدیری و پیمان قاسم خانی پس از حدود یک دهه است. آخرین همکاری این دو هنرمند به مجموعه‌ی پر حاشیه و موفق "مرد هزار چهره" بر می‌گردد که نوروز سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم سیما پخش شد.
 
قاسم خانی و مدیری که پیش از آن مجموعه‌های موفقی از جمله "پاورچین"، "نقطه چین" و "شب‌های برره" را در کنار هم ساخته بودند برای چند سال با یکدیگر همکاری نداشتند و دلیل جداییشان در این سال‌ها را نیز جدا شدن مسیر حرفه ایشان از یکدیگر عنوان می‌کردند و در همه‌ی مصاحبه هایشان همواره تاکید می‌کردند که با یکدیگر اختلاف شخصی ندارند و با هم دوست هستند.

حالا و با پیوستن دوباره‌ی این دو کمدین به یکدیگر مخطبین انتظار تماشای سریال کمدی درجه یکی همچون "شب‌های برره" و "مرد هزار چهره" را می‌کشند.
 
هیولای مهران مدیری به زودی در شبکه نمایش خانگی
 

هیولا سرآغاز همکاری مدیری با گروه تازه بازیگران
از همان اولین اخباری که درباره‌ی سریال هیولا منتشر شد، ترکیب گروه بازیگری این سریال از نکاتی بود که جلب توجه می‌کرد. گروهی که از بازیگران همیشگی سال‌های اخیر مهران مدیری تشکیل نشده است. چندی پیش سیامک انصاری درباره‌ی عدم حضورش در این مجموعه به ایلنا گفت: به هر حال هم آقای مدیری دوست داشتند که با گروه دیگری کار کنند و هم من درگیر پروژه‌های دیگری بودم. به همین دلیل در سریال "هیولا" نتوانستیم با هم همکاری کنیم.

ظاهرا جای همیشگی سیامک انصاری را فرهاد اصلانی در این سریال پر می‌کند و زوج او نیز در این سریال شبنم مقدمی خواهد بود. شیلا خداداد، سیما تیرانداز، گوهر خیر اندیش و میرطاهر مظلومی نیز دیگر بازیگرانی هستند که مقابل دوربین مدیری رفته اند.
 
همچنین دو ستاره‌ی کمدی برنامه‌ی خندوانه، محمد بحرانی؛ صدای پیشه‌ی عروسک جناب خان، و نیما شعبان نژاد نیز در هیولا به ایفای نقش می‌پردازند و خود مهران مدیری هم در نقش فردی شیاد در این مجموعه حضور دارد.

سریال هیولا در ۱۵ قسمت به زودی در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه می‌شود و بازار این شبکه را داغ‌تر می‌کند.
 
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰