حمله زورگیران خشن به یک زن جوان در تهرانسر

زن جوانی در منطقه تهرانسر در حال حرکت بود که ناگهان دو جوان سوار بر موتور وارد خیابان خلوت شدند. یکی از موتور سواران در حالیکه قمه‌ای در دست داشت به سمت زن جوان رفت و با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کرد و با زخمی کردن دست زن جوان دستبند طلا را به سرقت برد.
کد خبر: ۲۸۷۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

خبرگزاری رکنا: ساعت 10:40 دقیقه دوشنبه 3 تیرماه سال جاری زن جوانی در منطقه تهرانسر در نزدیکی‌ خانه اش در حال حرکت بود که ناگهان 2 جوان سوار بر موتور وارد خیابان خلوت شدند و چند قدم جلوتر از زن جوان توقف کردند.

در این صحنه یکی از موتور سواران از موتور پیاده شد و در حالیکه قمه ای در دست داشت به سمت زن جوان رفت و در یک لحظه چاقو را روی سینه زن جوان گذاشت و قصد داشت کیف دستی زنانه را سرقت کند اما زن جوان مقاومت کرد و تصمیم به فرار گرفت.

حمله خشن زورگیران تهرانی به یک زن جوان در تهرانسر

سارق خشن در این لحظه با قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان کرد و با زخمی کردن دست زن جوان توانست دستبند طلا را به سرقت ببرد و سوار بر موتور همدستش به سرعت از محل فرار کردند.

زن جوان پس از فرار سارقان خشن ماجرای سرقت را به ماموران کلانتری 150 تهرانسر مخابره کرد و تحقیقات برای دستگیری این دزدان کلید زده شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰