بازداشت مسافرکش ۳۰ ساله به دلیل تجاوز به چند زن

اواخر آذر سال گذشته پرونده‌های مشابهی مبنی‌بر آزار و اذیت تعدادی از زنان جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 از دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره 16 پلیس آگاهی ارجاع شد.
کد خبر: ۲۹۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

شرق: شاکیان پس از مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، در اظهارات مشابهی به کارآگاهان گفتند در ساعات 19 تا 22 برای رفتن به منزل از محدوده متروی نواب یا میدان راه‌آهن به مقصد نازی‌آباد سوار خودروی سواری پژویی شدند که راننده آن فردی حدودا 30 ساله بود. راننده پس از طی مسافتی به سمت اتوبان قم تغییر مسیر داد و به ‌زور و تهدید با سلاح سرد آنان را مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکیان توضیح دادند چون شیشه‌های ماشین دودی بوده، هرچه فریاد زدند و کمک خواستند کسی متوجه نشده و راننده پس از آزار و اذیت، آنها را در کنار اتوبان رها کرده است. شاکیان شماره پلاک خودرو را برداشته بودند، اما گفتند چون هوا تاریک بوده، متوجه رنگ و نوع خودرو و اینکه نوک‌مدادی یا مشکی و پژو پارس یا 405 بوده، نشده‌اند.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی با توجه به شماره پلاک موفق به شناسایی فردی سابقه‌دار که خودروی پژو پارس نقره‌ای‌رنگ داشت، شدند. با هماهنگی‌های قضائی متهم چند روز پیش در محدوده افسریه درحالی‌که سوار بر خودرویش بود، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ کارآگاه «علی گودرزی»، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به اینکه متهم پس از مواجهه حضوری چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم‌های ارتکابی‌اش اقرار کرد، گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار دارد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰