انگار رونالدو منتظر لیونل مسی مانده است! (عکس)

کد خبر: ۲۹۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در شرایطی در خانه اتلتیکومادرید در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد که ابتدا با دو گل از حریف اسپانیایی خود پیش افتاده بود، اما در نهایت شاگردان دیگو سیمئونه موفق به بازگشت شده و در واندامتروپولیتانو از شکست گریختند.

 

اما کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس در بازی امشب نیز موفق به گلزنی نشد تا روند ناکامی های او ادامه داشته باشد. رونالدو در سه بازی اول یوونتوس در سری آ تنها در دیدار مقابل ناپولی موفق به گلزنی شد و در دو دیدار دیگر نتوانست دروازه رقبا را باز کند. البته رونالدو یک گل هم در هفته اول مقابل پارما به ثمر رساند که میلیمتری آفساید اعلام شد.

 

این داستان برای کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان نیز تکرار شد و وی که همیشه نمایش فوق العاده ای برابر اتلتیکومادرید داشته، امشب نتوانست دروازه این تیم را باز کند. رونالدو در ثانیه های پایانی و با یک حرکت انفرادی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

 

در فصلی که لیونل مسی تازه دیشب برای اولین بار دقایقی مقابل دورتموند به میدان رفته و چند بازی اول لالیگا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، کریستیانو رونالدو می توانست از این فرصت بهره برده و تعداد گل های خود را نسبت به رقیب آرژانتینی افزایش دهد، اما انگار او برای درخشیدن منتظر حضور لیونل مسی در میدان است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰