تازه عروس‌ها از همسرشان چه می‌خواهند؟

برای یک تازه داماد چیزی سخت تر از شناخت نیازهای عاطفی و انتظارات همسرش نیست.
کد خبر: ۳۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
برای یک تازه داماد چیزی سخت تر از شناخت نیازهای عاطفی و انتظارات همسرش نیست.

درست است که ما برخی عواطف و وظایف را بر اساس غریزه می شناسیم اما خیلی وقت ها از آنجایی که شاهد رابطه سالم و کاملی بین پدر و مادرمان نبوده ایم یا شیوه های ابراز محبت را در خانواده یاد نگرفته ایم، نمی توانیم به شکلی مناسب با همسرمان ارتباط برقرار کنیم.
 
یک زن چه انتظاراتی از همسرش دارد؟ چطور باید امید و آرزوهای یک عروس جوان را برآورده کرد؟ آنچه زن ها از مردها می خواهند چیز زیادی نیست. آنها نیاز به توجه، محبت و حمایت دارند. می خواهند شما را وفادار ببینند و همپای شما باشند.

برای براورده کردن چنین نیازهایی باید به شیوه زیر رفتار کنید:

حساس باشید
زن ها دوست دارند همسرشان حساس بوده و به جزئیات توجه نشان دهد. لازم نیست کار سختی بکنید. اگر دلخور است قبل از آنکه بپرسید چه اتفاقی افتاده، کنارش بنشینید و دست هایش را بگیرید و اگر گریه کرد دستمالی به دستش بدهید. خواهید دید که بعد از چند دقیقه آرام می شود و احساس می کند خوشبخت ترین زن دنیاست.

مرد سنتی را فراموش نکنید
هر زنی آرزو دارد مردی با روحیات سنتی داشته باشد. مردی که از او مراقبت می کند، کارهای فنی خانه را انجام می دهد، به خاطر او رانندگی می کند و... اگر شما به نقش سنتی مردانه تان برگردید، احساس قدردانی و عشق عمیقی را در وجود همسرتان بیدار خواهید کرد. باور کنید زنان هنوز در عشق ورزی و بروز عواطف، شیوه مردان سنتی را ترجیح می دهند.

به خودتان برسید
همان طور که شما از همسرتان انتظار دارید خودش را برای شما زیبا کند و به خاطر شما همیشه متناسب و تمیز و مرتب باشد، او هم انتظار دارد شما به خودتان برسید. ورزش کنید، به اندازه غذا بخورید، لباس های مرتب بپوشید و همیشه معطر و خوش تیپ باشید. رعایت نکردن بهداشت فردی و مرتب بودن و خوب پوشیدن، باعث می شود همسرتان روز به روز دلسردتر شود، کم کم از رسیدگی به خود دست بردارد و در نهایت بین تان فاصله بیفتد.

شنونده خوبی باشید
همان طور که شما از همسرتان انتظار دارید خودش را برای شما زیبا کند و به خاطر شما همیشه متناسب و تمیز و مرتب باشد، او هم انتظار دارد شما به خودتان برسید
 
وقتی همسرتان در مورد مشکلاتش حرف می زدند فورا یک راه حل کف دستش نگذارید! درست است که از نظر فطری شما می خواهید که دنیای همسرتان را درست کرده و مشکلات را با راه حال های فوری حل کنید ولی همسرتان نزد شماست تا حرف هایش را بشنوید. او به گوش شما احتیاج دارد نه نصیحت ها و راه حل هایتان.

پیشرفت کنید
انتظار زن ها از شما این نیست که یک شبه راه صد ساله را بروید، کوه را جا به جا کنید یا دنیا را به پایشان بریزید. آنها می خواهند ببینند که شما تلاشتان را در حد توان خود می کنید، برای پیشرفت خود و زندگی تان برنامه دارید و به پیشرفت او هم کمک می کنید. اگر بعد از به دست آوردن همسرتان از تکاپو بایستید و دیگر تلاشی برای ایده آل بودن، رشد و پیشرفت نکنید، رابطه شما پویایی خود را از دست می دهد و به سردی و رکود می رسد.

کلمه رمز را فراموش نکنید
رمز ادامه عاشقی، تکرار آن است. از هر فرصتی برای تحسین همسرتان استفاده کنید. از زیبایی او، مهارت های شغلی اش، مهارت های خانه داری و خصوصیات برجسته اخلاقی اش همه جا تعریف کنید. به او بگویید که چقدر دوستش دارید. دوستت دارم گفتن، باید در تمام لحظات شما جاری باشد نه فقط در مواقع خاص.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۱ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰