مقاومت زیبای بانوی رزمی کار در مقابل متجاوزان +عکس

کد خبر: ۳۱۶۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

بانوی رزمی کار ایرانی که درس خوبی به متجاوزان داد!

به گزارش اسپوتنیک، زن جوان رزمی کاری پس از اتمام کار خود، سوار یک خودروی پژوی مسافرکش میشود که در آن ماشین ۲ سرنشین دیگر مرد نیز حضور داشتند. در اواسط راه، خودرو به جای طی مسیر خود به سمت جاده کرج-قزوین تغییر مسیر می دهد. این اتفاق سبب می شود که بانوی رزمی کار اعتراض کند و در جواب اعتراض او به سمت او چاقو می کشند.

 

او به متجاوزان می گوید که پول و طلاهای مرا بدزدید اما مرا رها کنید.
متجاوزین به حرف او گوش نکرده و آماده تجاوز به او می شوند. آنها به داخل یک مسیر فرعی رفته و از ماشین پیاده می شوند تا به بانوی رزمی کار تجاوز کنند، اما این بانو در دفاع از خود آنقدر آنان را کتک میزند که آنها فرار میکنند.

گفته شده است که آنان در نهایت از طریق پلاک خودرو دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

سینا راننده این خودرو گفت که شب حادثه با دوستم به نام شاهین در حال پرسه زنی بودیم که شاکی را کنار خیابان دیدیم. مقابلش توقف کردیم و او سوار شد. وسوسه شده او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، زن جوان به سمت‌مان حمله‌ور شد و کتکمان زد. ما هم از ترس فرار کردیم.

با این اعترافات، شاهین هم دستگیر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد.

در جلسه محاکمه دو متهم با اعتراف به جرم خود مدعی شدند، پس از سوار کردن شاکی دچار وسوسه شده و اما در اجرای نقشه شان ناکام ماندند.

پس از دفاعیات متهمان قضات وارد شور شده و هر کدام از متهمان را به ده سال حبس محکوم کردند.

 

 بسیاری از کاربران عنوان کردند که انتشار این خبر سبب می شود كه ترس زنان بريزد و ترس متجاوزين زیاد شود. به گفته بسیاری از کاربران، بانوان باید با کسب مهارت های مختلف بتوانند جلوی این دسته از افراد بایستند و از حق خود دفاع کنند.
بسیاری از کاربران ار حرکت این بانو استقبال کرده و معتقدند که او شیرزن است که توانسته از حقوق شخصی خود در مقابل افراد متجاوز دفاع کند.

 

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰