دختربچه رئالی در برنابئو به رویایش رسید(عکس)

کد خبر: ۳۲۲۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

دانیلا دختربچه‌ای که چندی پیش همزمان با همراهی تیم زنان بارسلونا گریه می‌کرد و می‌گفت می‌خواهد کنار بازیکنان رئال باشد دیشب به آرزویش رسید و با تیم مردان رئال مادرید وارد زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، ورود دانیلو کوچولو، دختر بچه اسپانیایی‌ای که چندی پیش در جریان یکی از دیدارهای تیم زنان بارسلونا خبرساز شده بود، به همراه بازیکنان رئال مادرید در آغاز دیدار دیشب این تیم مقابل رئال بتیس خبرساز شد.

 

هفته گذشته تصاویر دانیلا که در شروع بازی دو تیم زنان بارسلونا و مادرید سی‌اف‌اف به همراه بازیکنان بارسا وارد زمین شده بود ولی گریه می‌کرد و می‌گفت دلش می‌خواهد کنار بازیکنان رئال بایستد، به گوشه و کنار دنیا مخابره شده و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

 

بعدها مشخص شد که دانیلا در تیم نونهالان رئال مادرید بازی می‌کند و به شدت مادریدی است. او زمانی که در ابتدای بازی مورد اشاره به همراه الکسیا پوتلاس بازیکن تیم زنان بارسا وارد زمین شده بود از بابت ایستادن در کنار یک بارسایی آنقدر ناراحت بود که نمی‌توانسته گریه‌اش را پنهان کند.

 

 

دانیلا بعدها در گفتگو با خبرنگارانی که سراغش را گرفته بودند گفت علت گریه‌اش این بوده که می‌خواسته با بازیکنان مادریدی وارد زمین شود و نه بارسایی‌ها. رویایی که یک هفته بعد، دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و رئال بتیس به واقعیت تبدیل شد.

 

رئال مادرید دیشب در هفته یازدهم لالیگا در خانه خود برنابئو میزبان رئال بتیس بود. با اینکه رئالی‌ها در این بازی مهم و حساس موفق به پیروزی نشدند و به تساوی بدون گل قناعت کردند ولی به میدان رفتن دانیلا کوچولو با بازیکنان رئال در ابتدای بازی یکی از دلخوشی‌های هواداران رئالی در این بازی بود.

 

 

دانیلا به همراه سرخیو راموس کاپیتان وارد زمین شد و تا پایان بازی هر گاه که دوربینی او را شکار کرد لبخند از لبهایش پاک نمی‌شد. او حالا به همراه مادریدی‌ها وارد زمین شده بود و رویایش به واقعیت تبدیل شد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰