8 علامت هشدار دهنده حملات قلبی

حمله قلبی به صورت ناگهانی رخ می‌دهد. ممکن است تعدادی از خویشاوندان و دوستان شما نیز به این مساله دچار شده باشند. این عمل با کاهش خون قلب اتفاق می‌افتد که به صورت جدی به عضله قلب آسیب میرساند و در بیشتر موارد موجب مرگ شود.
کد خبر: ۳۲۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

زندگی روز- حمله قلبی به صورت ناگهانی رخ می‌دهد. ممکن است تعدادی از خویشاوندان و دوستان شما نیز به این مساله دچار شده باشند.  این عمل با کاهش خون قلب اتفاق می‌افتد که به صورت جدی به عضله قلب آسیب میرساند و در بیشتر موارد موجب مرگ شود.

 

8 علامت هشدار دهنده حملات قلبی

 

 

8 علامت هشدار حمله قلبی که افراد حدود یک ماه یا زودتر آن را تجربه می‌کنند:

درد قفسه سینه

در آقایان ، درد قفسه سینه یکی از مهمترین علائم اولیه است که نباید از آن چشم پوشی کرد ، اما تنها 30٪ از خانم ها را تحت تأثیر قرار می دهد. علائم می توانند دائمی یا موقت باشند و شامل احساسات ناراحت کننده در یک یا هر دو بازو (اغلب در سمت چپ) ، فک ، گردن ، شانه ها و معده می شوند.

بی خوابی

علائم بی خوابی شامل دشواری خوابیدن و بیدار شدن از خواب زود هنگام است که با افزایش خطر حمله قلبی همراه است. همچنین می تواند میزان بالایی از اضطراب را شامل شود ، که در بین خانم ها بیشتر است.

تنگی نفس

احساس عدم دریافت اکسیژن کافی ممکن است شما را به حالت سرگیجه درآورد. این اتفاق میتواند 6 ماه قبل از حمله قلی اتفاق بیافتد.

خستگی مزمن

خستگی غیر معمول یکی از نشانه‌های اصلی حمله قلبی است. زمانی که شما با کارهای خیلی ساده احساس خستگی می‌کنید حتما به سلامت خود شک کنید. خستکی ناشی از تمیز کردن خانه و یا استحمام از این موارد به حساب می آید.

شکم درد

از جمله شایع ترین علائم ، درد شکم ، حالت تهوع معده ، احساس نفخ یا ناراحتی معده ، قبل از حمله قلبی ، معمولاً به صورت موج مداوم از درد ، تسکین و بازگشت برای دوره های کوتاهی است.

 

ریزش مو

ریزش مو می تواند یکی دیگر از علائم حمله قلبی قریب الوقوع باشد که بر مردان بالای 50 سال نیز تأثیر می گذارد و زنان نیز می توانند آن را تجربه کنند. اگر شاهد ریزش موهای سنگین هستیم ، باید به کلینیک قلب بروید.

ضربات نامنظم قلب

ضربات نامنظم قلب به صورت معمول پس از ترس و اضطراب به وجود می‌آید. این مساله بیشتر در بین خانمها رایج است که معمولا یک تا دو دقیقه طول می‌کشد.

تعریق زیاد

تعریق غیرمعمول یا بیش از حد می تواند یک علامت هشدار دهنده اولیه حمله قلبی باشد و در هر زمان ، روز یا شب ممکن است رخ دهد.

 

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰