ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایران برگزاری نمی شود!

کد خبر: ۳۲۵۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایران ممنوع می شود!

طبق گزارشهایی از بعضی  شبکه های ورزشی  عرب زبان به دلایل امنیتی قرار است، ورزشگاه‌های ایرانی از برگزاری فوتبال لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

به گزارش ارم نیوز؛ وحید الفرج کارشناس ورزشی شبکه تلوزیونی عربستان "SBC" معتقد است که، تمام مسابقات باشگاه های ایران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی در خارج از کشور و در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

نکته جالبتر در صحبت‌های این کارشناس این است که، حریفان تیم های ایرانی مجبور نیستند که در زمینی بی طرف بازی خود را انجام دهند و  در انتخاب محل بازی آزادی انتخاب دارند.

اینکه این مجری سعودی با اطمینان از منابع آگاه سعودی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد لیگ قهرمانان می گوید باعث تعجب است. به نظر او طی دو یا سه روز آینده این تصمیم نهایی خواهد شد.

شبکه های سعودی و عربی با بزرگنمایی حوادث پس از سقوط هواپیمایی اکراین در ایران و بهانه کردن نبود امنیت در ایران و با سوء استفاده از این شرایط به دنبال حذف تمامی بازی لیگ قهرمانان آسیا در ایران هستند.

سایت عرب زبان خلیج آنلاین نوشت: در همین رابطه تیم کویتی "الکویت" با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار انتقال بازی تیمشان مقابل استقلال در زمینی بی طرف هستند.  

روزنامه کویتی "الرای" با اشاره به این که تنش ایالت متحده و ایران در خلیج فارس موجب ناامنی در ابعاد مختلف شده است نوشت: مسئولان این باشگاه ورزشی برای دور کردن استرس و بهبود شرایط هر چه بهتر تیمشان در مقابل استقلال ایران به شدت پیگیر زمینی بی طرف برای برگزاری بازی خود در لیگ قهرمانان هستند.

 

این روزنامه همچنین در ادامه نوشت: باشگاه تمایل دارد که این بازی در دوحه پایتخت قطر برگزار شود.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰