خامس در لیست فروش رئال مادرید

خامس رودریگز نتوانست در تمرینات پیش فصل و نیز در سوپرکاپ اروپا رضایت زیدان را جلب کند و با قرار گرفتن در لیست فروش رئال، تا پایان مهلت نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.
کد خبر: ۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
خامس رودریگز نتوانست در تمرینات پیش فصل و نیز در سوپرکاپ اروپا رضایت زیدان را جلب کند و با قرار گرفتن در لیست فروش رئال، تا پایان مهلت نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، خامس فصل گذشته چه در زمان حضور بنتیس و چه با آمدن زیدان، نتوانست درخشش فصل 2014-2015 را تکرار کند و رفته رفته به یک نیمکت نشین بدل شد. او در مقطع پایانی فصل گذشته در هیچیک از بازی های بزرگ و حساس رئال به جز دقایق انتهایی دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

ستاره کلمبیایی پس از اتمام فصل به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در کوپا آمه ریکا رفت و آنجا در مصاحبه ای جنجالی به انتقاد ار شرایطش در رئال پرداخت هرچند که کمی بعد با تعدیل حرف هایش، از اشتیاق برای ادامه حضور در رئال مادرید سخن گفت.

خامس کمی بیش از دو هفته است که به تمرینات پیش فصل رئال بازگشته و در سوپرکاپ اروپا برابر سویا از دقیقه 72 به میدان رفت که تاثیرگذاری خاصی نداشت. واکنش های او روی نیمکت و نیز پس از گل دقیقه 119 کارواخال به وضوح نشان دادند که او از وضعیت خود در رئال راضی نیست چرا که می داند زیدان، ایسکو را به وی ترجیح خواهد داد.

تیتر یک شماره امروز مارکا نیز به جدایی حتمی خامس از رئال مادرید اشاره دارد. مارکا نوشته است که خامس در اردوی پیش فصل و سوپرکاپ اروپا به اندازه کافی فرصت داشت تا خودش را به زیدان ثابت کند اما در نهایت نتوانست سرمربی رئال را به خود متقاعد کند و زیزو به مدیران رئال اطلاع داده است که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، می توانند خامس را به تیمی دیگر انتقال دهند. ستاره سابق پورتو و موناکو، پس از تنها  دو فصل حضور در رئال، حالا درهای خروج این باشگاه را به روی خود باز می بیند.

گفته می شود که رئال قصد دارد سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی چلسی را جایگزین خامس کند.
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰