مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸

ما در این مطلب به شما می گوییم که سال 2018 چه طرح ها و رنگ هایی در بازار مد آقایان حرف اول را می زنند. اگر شما هم دوست دارید که از مدهای مردانه سال پیش رو باخبر شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
کد خبر: ۵۷۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
  به گزارش زندگی امروزتنها یک ماه از سال 2018 گذشته، به همین خاطر اگر تا به حال در مورد مدهای امسال چیزی نمی دانستید، هنوز هم دیر نشده. ما در این مطلب به شما می گوییم که سال 2018 چه طرح ها و رنگ هایی در بازار مد آقایان حرف اول را می زنند. اگر شما هم دوست دارید که از مدهای مردانه سال پیش رو باخبر شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طرح چهارخونه
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
در سال 2017 طرح های چهارخونه برای خانم ها مد شده بود، اما این طرح در سال 2018 به مد آقایان نیز راه پیدا کرد. بنابراین شما این طرح را در انواع لباس ها، از شلوار گرفته تا کت و شال گردن خواهید دید. طرح چهارخونه به ظاهر شما حالتی کلاسیک می دهد، بنابراین اگر می خواهید از تیپ اسپورت و غیر رسمی خود دور شوید، این مد را انتخاب کنید. البته پوشیدن سر تا پا لباس های چهارخونه، ظاهر شما را شلوغ و بهم ریخته نشان می دهد، بنابراین در استفاده از این طرح نیز اعتدال لازم را به خرج دهید.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 
کت و شلوار با بلوز یقه اسکی
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
کت و شلوار هیچ گاه از مد نمی افتد اما چگونه می توان به این سبک لباس پوشیدن، تنوع داد؟ برای این منظور ما باید به پیراهن یا بلوزهایی که زیر آن به تن می کنیم، تنوع دهیم. به عنوان مثال یکی از مدهای سال 2018 بلوزهای یقه اسکی است که زیر کت می پوشند. با سرد شدن هوا، بهتر است که به جای پیراهن، بلوزهای یقه اسکی به تن کنید تا هم روی مد باشید و هم در لباسی گرم، متفاوت از دیگران در جمع بدرخشید. این تیپ هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی و دوستانه مناسب است.
 
 مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 
رنگ شتری
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
زمانی که صحبت از رنگ لباس برای آقایان در سال 2018 می شود، تونالیته های رنگ قهوه ای، از جمله شتری، حرف اول را می زند. این رنگ، حتی اگر از سر تا پا هم به تن کنید، باز زیبایی خاص خود را دارد و دل را نمی زند. البته یادتان باشد که برای این منظور از تونالیته های مختلف قهوه ای استفاده کنید، در غیر این صورت، از رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری با طرح هایی ساده کمک بگیرید.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
لباس های نرم و لطیف
 
 مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
یکی دیگر از مدهایی که در سال 2018 در دنیای آقایان حکمرانی می کند، لباس هایی با جنس های نرم و لطیف اند. از شال های خز گرفته تا پارچه هایی چون مخملی و جیر و... علاوه بر دنیای خانم ها، به دنیای آقایان نیز راه پیدا کرده اند. این جنس لباس ها با رنگ های گرمی چون قهوه ای یا رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی به زیبایی ست می شود.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 
لباس های گشاد
 
 
 
در سالهای گذشته، سایز لباس ها نسبت به سالهای قبل از آن بزرگ تر شد، اما سال 2018 باز هم سایزهای بزرگ تری از لباس ها را بر تن آقایان خواهیم دید. البته این مد را باید با دقت زیادی انتخاب کرد، زیرا از آنجایی که سایز لباسی که می خواهید به تن کنید، بزرگ تر از سایز خودتان است، ممکن است در تن تان زار بزند و نتیجه ای عکس دهد. برای این منظور بهتر است که از لباس هایی با پارچه های باکیفیت و خوش دوخت کمک بگیرید.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
طرح ارتشی
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
طرح های ارتشی هر چند سال یک بار وارد دنیای مد آقایان می شوند. در سال 2018 نیز این طرح را به مراتب بر تن آقایان خواهید دید. رنگ های خاکی، قهوه ای و سبز از رنگ های غالب در این طرح هستند. لباس هایی که با طرح های ارتشی در سال پیش رو می بینید، طراحی ساده ای دارند اما جیب هایشان بزرگ است. از این رو، اگر می خواهید توی چشم باشید، لباسی با طرح های همیشه محبوب ارتشی را به تن کنید.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 
تیپ اسپورت
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
همه ما می دانیم که تیپ اسپورت هیچ گاه از مد نمی افتد اما چه چیزی در سال 2018، این مد را متفاوت از سالهای قبل کرده است؟ جزییات. در واقع جزییات و اکسسوری ها هستند که تنوعی به ظاهر اسپورت آقایان داده اند. اگر به عکس های مانکن هایی که تیپ اسپورت زده اند نگاهی بیاندازید، خودتان متوجه این تغییر خواهید شد. پس شما نیز در سال پیش رو به جزییات اهمیت بیشتری دهید تا از مد عقب نمانید.
 
مد دهه 70 میلادی
 
 حتما می دانید که هر ساله مدهای قدیمی بار دیگر متولد می شوند، اما سال 2018 از چه مدی الهام می گیرد؟ این بار مد دهه 70 میلادی است که توجه طراحان مد را به خود  جلب کرده است. پارچه های قهوه ای و زرد، شلوارهای پاچه گشاد، سویشرت های یقه اسکی، طرح های جین لباس و پارچه های جیر از مدهای امسال هستند که به مراتب در تن آقایان خواهید دید. این مد برای آقایانی که دوست دارند ظاهری متفاوت و برجسته داشته باشند، بسیار مناسب است.
 
 
راه راه عمودی
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
اگر در کمدتان، لباسی با طرح های راه راه دارید که در حال خاک خوردن هستند، بهتر است که آنها را در آورید و استفاده کنید زیرا یکی از مدهای سال 2018، لباس هایی با طرح های راه راه عمودی است. این نوع طرح ها، به گونه ای است که به سرعت چشم را به سمت خود جلب می کند، به خصوص اگر در رنگ هایی متضاد باشند، بنابراین اگر از توی چشم بودن خوشتان می آید، این طرح انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. یکی دیگر از فواید طرح راه راه، لاغر نشان دادن شماست. برای این منظور از پارچه هایی با خط های باریک تر و رنگ های خنثی تر کمک بگیرید.
 
 مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
 
کیف رودوشی
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸
 
وقتی صحبت از کیف رودوشی می شود، معمولا یاد کیف های زنانه می افتیم اما در سال 2018 خواهیم دید که آقایان نیز به مراتب از کیف های رو دوشی استفاده می کنند. اما آنچه در این سال مد شده، مدل انداختن کیف های رودوشی به صورت کج است. اگر ظاهری شیک و کلاسیک می زنید، کیف رودوشی چرمی را انتخاب کنید، اگر هم تیپ تان اسپورت است، مدل های دیگر کیف نیز مناسب تان خواهد بود. با این تیپ، دیگر جیب تان پر نیست و می توانید با خیال راحت تری این طرف و آن طرف بروید.
 
مدل لباس آقایان در سال ۲۰۱۸

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰