بارش سنگین برف درمسیر‌های هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش سنگین برف درمسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و جهت تردد زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش زندگی امروز، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش سنگین برف درمسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و جهت تردد زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
 
سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه افزود: با توجه به بارش سنگین برف در مسیرهای هراز و فیروزکوه در شب گذشته ، تردد در این 2مسیر به ویژه جاده فیروزکوه برای رانندگان با سختی صورت گرفت.
 
وی با بیان اینکه با کمک عوامل راهداری تردد امکان پذیرشده است ، گفت: هم اکنون در مسیرهای ارتباطی شرق استان تهران به دلیل یخ زدگی جاده ها لغزنده است و بدون زنجیر چرخ تردد امکان پذیر نیست .
 
سرهنگ محبی با اشاره به اینکه حادثه ای در این مسیرها رخ نداده است، افزود: با توجه به حجم بارش، از رانندگان و مسافران درخواست می شود با سرعت مطمئنه تردد و یا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه رانندگان و مسافران بدون زنجیر چرخ ازمسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.

منبع:ایرنا

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰