موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها

ستاره ها از هر فرصتی برای بالا بردن شهرت شان استفاده می کنند. به عنوان مثال بسیاری از خواننده های هالیوود، علاوه بر دنیای موسیقی، به صنعت مد و فشن نیز روی آوردند. اگر چه همه آنها در این راه موفق نشدند اما برخی از آنها توانستند جایگاه خود را در این صنعت ثبت کنند.
کد خبر: ۵۷۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
  به گزارش زندگی امروز ستاره ها از هر فرصتی برای بالا بردن شهرت شان استفاده می کنند. به عنوان مثال بسیاری از خواننده های هالیوود، علاوه بر دنیای موسیقی، به صنعت مد و فشن نیز روی آوردند. اگر چه همه آنها در این راه موفق نشدند اما برخی از آنها توانستند جایگاه خود را در این صنعت ثبت کنند. اگر دوست دارید با موفق ترین برندهای لباسی که ستاره های هالیوود تاسیس کرده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مری کیت اولسن و اشلی اولسن 
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
 
مری کیت اولسن و اشلی اولسن به کمک یکدیگر برند پوشاک خود را راه اندازی کرده اند. این ستاره های جوان دنیای مد و فشن ، مجموعه لباسی به سبک مینیمالیست را روانه بازار کرده اند که در هفته های مد نیویورک نیز به نمایش درآمد. این کلکسیون آنها آنقدر مورد توجه قرار گرفت که ستاره های هالیوود نیز جزو مشتریان ثابت آن شدند.
 
برند آنها که «The Row» نام دارد، در سال 2006 تاسیس شد اما این دو خواهر تا 3 سال بعد هیچ مصاحبه ای درباره آن نکردند زیرا اعتقاد داشتند که برندشان، باید به خاطر کیفیت و طراحی منحصر بفردش محبوبیت و شهرت پیدا کند، نه به خاطر این که برند ستاره های مطرح هالیوود است. 
 
در سال 2012 بود که آنها جایزه سال طراحان زن جهان را دریافت و جای خود را در صنعت مد و فشن تثبیت کردند. علاوه بر این برند، آنها برند « Elizabeth and James» را نیز مدیریت می کنند که نامش را از نام خواهر و برادر کوچک ترشان الهام گرفته اند.
 
 
ویکتوریا بکهام 

 موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
ویکتوریا بکهام در حال حاضر یکی از مشهورترین طراحان مد جهان است. او ابتدا در دنیای موسیقی و به عنوان یک ستاره پاپ فعالیت داشت اما حال، مانند همسرش دیوید بکهام، به دنیای مد و فشن روی آورده که بسیار هم موفق بوده است. دلیل این موفقیت علاوه بر جذابیت مدل لباس هایی که طراحی می کند، سخت کوشی های او در این زمینه است.
 
او پس از همکاری با بسیاری از برندهای مشهور، در نهایت برند خود را در سال 2008 تاسیس کرد و پس از آن به تدریج عضو ثابت هفته های مد نیویورک شد. در سال 2011 او آنقدر در این صنعت پیشرفت کرد که برند خود را با نام «Victoria Beckham» روانه بازار کرد.
 
ویکتوریا که در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره ها جهان است، نشان امپراتوری بریتانیا را برای خدماتی که به صنعت مد و فشن آمریکا کرده، دریافت کرد. او برای تبلیغ، خیلی وقت ها لباس های برند خودش را به تن می کند.
 
 
استلا مک‌کارتنی 
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
استلا مک‌کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی است. استلا از سن 16 سالگی وارد مد و فشن شد. او سالها برای طراحان مد مشهور کار کرد، سپس به دانشگاه رفت و رشته مد را به صورت آکادمی و در کنار ستاره هایی چون کیت ماس و نائومی کمبل ادامه داد.
 
او پس از 4 سال که مدیریت شرکت « Chloé» را به عهده داشت، در سال 2011 برند خود را با نام « Stella McCartney» تاسیس کرد که در حال حاضر 17 فروشگاه در سراسر جهان دارد. محصولات او شامل لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه است. برند استلا مک کارتنی امروزه جزو  بهترین برندهای لباس در جهان به شمار می رود.
 
 
کیت ماس
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
کیت ماس تاپ مدل مشهور بریتانیایی است. او به خاطر چهره مغموم و رنج کشیده‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود.
 
در سال 2007، او اولین مجموعه لباس های خود را برای برند «Topshop» طراحی کرد. جسارتی که کیت ماس دراین راه به خرج داد، قابل تحسین بود. او که تنها یک مدل بود، ناگهان تبدیل به یکی از طراحان مطرح مد در جهان شد. عاملی که موجب شهرت برند او شد، سبک منحصر بفردش بود که از شخصیت خودش الهام می گرفت. چه کسی پیراهن های گلدار و لباس های شب قرمز و لیمویی رنگ او را فراموش خواهد کرد؟
 
 
جی جی حدید 
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
همکاری شرکت تامی  با ستاره دنیای مد، جی جی حدید، موفقیت زیادی را به همراه داشت. البته جی جی حدید در گذشته با افراد دیگری چون بیانسه، نائومی کامبل، زویی دشانل و ... همکاری کرده اما این اولین باری بود که یک ستاره طراحی مجموعه شرکت مشهوری را به عهده می گرفت. 
 
مجموعه لباس های آنها که در سال 2016 روانه بازار شد، آنقدر موفقیت آمیز بود که آنها به سرعت کلکسیون 2017 خود را نیز طراحی کردند. حتی بسیاری از سفارش ها، قبل از این که روانه بازار شود، فروخته شد. مطمئنا جی جی حدید آینده درخشان تری را در دنیای مد و فشن خواهد داشت.
 
 
کندال و کایلی جنر

 موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
از آنجا که خواهران جنر تقریبا 180 میلیون فالوور در اینستاگرام دارند، می توانند در هر کاری که شروع می کنند، موفق باشند. در واقع هوادارانشان، آنها را در هر زمینه ای حمایت می کنند که نمونه آن برند لباس هایشان است. 
 
مجموعه لباس های کندال و کایلی جنر ابتدا در سال 2013 برای نوجوانان روانه بازار شد، اما از آنجا که درخواست های زیادی را به همراه داشت، با نام برند «Kendall + Kylie» گسترش پیدا کرد. موفقیت آنها در دنیای مد و فشن باعث شد که نام کایلی به عنوان جوان ترین طراح مد در مجله فوربز ثبت شود.
 
 
جسیکا سیمپسون
 
 موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
زمانی که صحبت از ستاره هایی که در دنیای مد و فشن فعالیت دارند می شود، جسیکا سیمپسون جزو اولین افرادی است که نامش به ذهن مان خطور می کند. او از سال 2010 تاکنون، از فروش محصولات خود در حراج های سالانه، هر سال 1 بیلیون دلار درآمد دارد که در مقایسه با دیگر ستاره ها بی سابقه است. 
 
محصولات او با نام برند «Jessica Simpson» و در 30 دسته مختلف در فروشگاههای آمریکا به فروش می رسند. برند او در حال حاضر 12 ساله است که در طول این سالها هیچگاه از محبوبیت و شهرت اش کاسته نشده است.
 
 
ریحانا
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
پس از آنکه ریحانا به عنوان مدیر بخش لباس های زنانه در سال 2014 با برند پوما همکاری کرد، به عنوان طراح در همان جا استخدام شد. مجموعه لباس های او برای اولین بار در هفته مد نیویورک به نمایش در آمدند. او با این کارش، تیتر بسیاری از مجلات مد شد.
 
کلکسیون زنانه لباس های ریحانا با استقبال زیادی رو به رو شد که نه تنها نام او را در صنعت مد و فشن تثبیت کرد، بلکه سود بسیار بالایی را برای شرکت پوما به همراه داشت. او نام برند خود را «Fenty» نامید.
 
 
بیانسه
 
موفق‌ترین برندهای مد و لباس ستاره‌‌ها
 
بیانسه به گران ترین ستاره اینستاگرام شهرت دارد، از این جهت که برای تبلیغ در پیج اش برای یک پست، 1 میلیون دلار دریافت می کند. بنابراین طبیعی است که او بدون سود دست به هیچ کاری نمی زند. به عنوان مثال او برند لباس های اسپورت خود را با نام « Ivy Park» تاسیس کرد که بسیار مورد توجه طراحان و مردم قرار گرفت و موفقیت های زیادی را برای او به همراه داشت.
 
محصولات این برند در روز افتتاحیه، روی سایت « Topshop» قرار گرفت و تا ماهها بعد، به عنوان پر فروش ترین برند لباس معرفی شد. برند بیانسه در اینستاگرام نیز به عنوان موفق ترین برند سال انتخاب شد. قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات آن از عوامل تاثیرگذار در این برند بوده اند.

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰