از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

چهره ها، ستاره ها و هنرمندان در سراسر دنیا مورد توجه زیاد عموم مردم قرار دارند و سبک و سیاق زندگی آنها همیشه زیر نظر دوربین عکاسان و خبرنگارهاست.
کد خبر: ۸۱۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیریدبه گزارش زندگی امروز تقریبا تمامی خبرهای منتشره در رابطه با این افراد، از کوچک ترین فعالیت هایی که انجام می دهند تا وضعیت خانه و زندگی و ماشینی که سوار می شوند، با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه هستند. دلیلش هم این است که اغلب عوام، شخصیت های خاص و محبوب خود را به عنوان الگو برای خود انتخاب نموده و سعی می کنند که زندگی خود را به سبک آنها تغییر دهند.

پیرو همین امر، بیزینس اینسایدر برای آموزش برخی از ترفندهای دکوراسیونی به سراغ خانه های هنرمندان مشهور رفته و با نمایش تصاویر بخش هایی از محل اقامت این چهره ها، به شرح اصول چیدمان فضای داخلی خانه پرداخته است.

پیش از مطالعه این موارد لازم است یادآوری کنیم که تمامی این ایده ها به بودجه زیاد و فضای وسیع نیاز دارند و به نوعی باید گفت، اصول چیدمان لوکس در خانه به شمار می روند.

سینک ظرفشوئی به سبک خانه های روستایی

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

چهره های شناخته شده ای همانند جنیفر لوپز یا مت لاور در طراحی آشپزخانه خود از سینک ظرفشوئی به سبک خانه های روستایی بهره گرفته اند. از این سینک ها عموما در طراحی کلاسیک و به عنوان نقطه کانونی آشپزخانه استفاده می شود. مزیت این طرح نیز این است که کانتر بزرگی در کنار آن قرار دارد و ساکنین می توانند به راحتی انواع ظروف و قابلمه ها را روی آن قرار دهند.

کاشی های آجرمانند

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

رنی زلوگر و فرد ارمیسن از جمله چهره هایی هستند که برای تزئین سرویس بهداشتی و آشپزخانه خانه خود از کاشی های باریک و شبیه آجر استفاده نموده اند. جا دارد اشاره کنیم که این سبک از کاشی ها در میان هنرمندان آمریکایی از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

اتاق مخصوص کفش

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

زنان مشهور و هنرمند به دلیل جنس کار خود کفش و لباس های زیادی دارند و به همین خاطر گفته می شود چهره هایی همانند پریس هیلتون، کیم کارداشیان یا اشلی تیزدِیل یک اتاق مخصوص برای کفش هایشان دارند. شاید جالب باشد بدانید که ویکتوریا بکهام دو اتاق ویژه برای مجموعه کفش ها، چکمه ها و پاپوش های خود ساخته.

شما نیز اگر مجموعه بزرگی از انواع کیف و کفش دارید، می توانید کمد وسیعی را برای این منظور طبقه بندی نموده و به آنها اختصاص دهید.

اتاق مخصوص لباس و وسایل شخصی

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

چرا وقتی می توانید یکی از اتاق های خانه خود را به محل نگهداری لباس، کیف، کفش و وسایل شخصی اختصاص دهید، آنها را به زور درون کمدها جای می دهید؟ ستاره هایی همانند لاداینیان تامیلسون، جوئه دون رونی، کندال جنر یا پیتون منینگ همگی برای موارد یاد شده یک اتاق اختصاصی در نظر گرفته اند.

برای این منظور می توانید با کمک یک طراح داخلی، دورتادور اتاق را قفسه بندی نموده و با ساخت کمدهایی با درهای شیشه ای، یک رختکن بسیار شیک در خانه بسازید. همچنین خوب است با قرار دادن یک جزیره که شامل تعداد زیادی کمد و کشوست، علاوه بر توسعه فضای ذخیره سازی، به زیبایی بیشتر اتاق نیز بیفزایید.

استفاده از وان ساده در حمام

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

خانه هیچ ستاره مشهوری را در آمریکا نمی توانید پیدا کنید که در حمام خود وان نداشته باشد. اما اینکه طراحی این وان و چیدمان اطراف آن چگونه باشد، به سلیقه افراد بستگی داشته و تقریبا همه آنها با هم فرق دارند. به طور مثال، چهره هایی همانند جان لجند، تام بردی یا لیبران جیمز، وان های بسیار ساده که در کنار دوش حمام تعبیه گشته را برای حمام خانه خود انتخاب کرده اند.

اتاق مخصوص سینمای خانگی

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

وقتی که حسابی پولدار و مشهور هستید، لازم است که در خانه خود اتاقی مخصوص تماشای فیلم نیز داشته باشید. هنرمندانی همانند کریس بوش، متیو پری و مارک انتونی چنین اتاقی که به شکل یک سینمای خصوصی و کوچک طراحی گشته را در منازل شخصی خود دارند. شما نیز اگر فضا و بودجه لازم برای این امر را دارید، خوب است چنین ایده ای را در خانه خود پیاده سازی کنید.

شومینه در فضای باز

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

یکی از طرح های دکوراسیونی محبوب در میان چهره ها، شومینه های فانتزی و شیک در فضای بیرونی خانه یا در کنار استخر است. افرادی همانند سلن دیون، پاتریک دمپسی و هیلاری سوانک همگی در حیاط عمارت های خود از این طرح برای دور هم جمع شدن های دوستانه بهره گرفته اند.

استخرهای بی حاشیه

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

چهره هایی هماند بریتنی اسپیرز، تایلر پری و هیدی کِلام اعتقاد دارند که استخر خانه نباید هیچ گونه حاشیه یا لبه ای داشته باشد و از این رو استخرهای حیاط پشتی خانه خود را به همین سبک ساخته اند.

اتاق آفتاب

از دکوراسیون منزل سلبریتی ها، ایده بگیرید

فیل لش و کریستی برینکلی در عمارت های بسیار شیک خود، اتاقی مخصوص آفتاب گرفتن دارند که سراسر دیوارهای آن شیشه ای ساخته شده اند تا نور خورشید به راحتی وارد فضا شود.

 منبع : وبسایت روزیاتو

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰