سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

سلبریتی‌ها همه جا هستند و هر جا که حضور پیدا می‌کنند چشم‌ها به دنبال آن‌‌ها می‌گردد در نتیجه کاملاً طبیعی است طرفداران سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جزئیات زندگی سلبریتی‌ها داشته باشند. خودرویی که سلبریتی‌ها سوار می‌شوند نیز همیشه مورد توجه هواداران بوده است.
کد خبر: ۸۸۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
به گزارش زندگی امروز، سلبریتی‌ها همه جا هستند و هر جا که حضور پیدا می‌کنند چشم‌ها به دنبال آن‌‌ها می‌گردد در نتیجه کاملاً طبیعی است طرفداران سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جزئیات زندگی سلبریتی‌ها داشته باشند. خودرویی که سلبریتی‌ها سوار می‌شوند نیز همیشه مورد توجه هواداران بوده است.

به همین دلیل بعضی از سلبریتی‌ها سعی می‌کنند با سوار شدن بر خودروهای سازگار با محیط زیست، رواج این خودروها را در بین مردم بیشتر کنند. از طرف دیگر برخلاف باور عموم، بعضی از سلبریتی‌ها در کلکسیون خود، خودروهای نه‌چندان گران‌قیمتی را نیز نگه‌داری می‌کنند. در ادامه قصد داریم با هم ببینیم سلبریتی‌ها معروف و نام‌آشنا چه خودروهایی خوش‌قیمتی سوار می‌شوند.

ادل: مینی‌کوپر، قیمت پایه ۲۱،۶۰۰ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

به احتمال زیاد صدای ششدانگ این خواننده انگلیسی به گوش شما خورده است، ثروت ادل از پارو بالا می‌رود اما این سلبریتی دوست‌داشتنی برای گشت‌و‌گذار در شهر لندن خودروی مینی کوپر را انتخاب کرده است.

ادل ۲۹ ساله که جایزه گِرمی اواردز را در کارنامه‌ خود دارد، برای راحتی فرزند ۵ ساله‌اش یک صندلی مخصوص کودکان در مینی کوپر اضافه کرده است. مینی کوپر چهار در، گزینه خوبی برای رانندگی در خیابان‌های پرترافیک است و از هندلینگ بالایی بهره می‌برد. پیدا کردن جای پارک هم برای این خودروی کوچک و جمع‌و‌جور کار راحتی است.

بن افلک: دوج چلنجر، قیمت پایه ۲۷،۲۹۵ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

بن افلک مدل Hellcat دوج چلنجر را انتخاب کرده که چیزی حدود ۴۰ هزار دلار نسبت به مدل پایه این خودرو گران‌تر است. این خودرو در سال ۲۰۱۵ توسط بن افلک پس از جدایی از جنیفر گارنر خریداری شد و در آن شاهد حضور یک پیشرانه سوپرشارژ از نوع V8 هستیم که ۷۰۷ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد و کاملاً مشخص است بن افلک که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد رانندگی دلچسبی را با این دوج قدرتمند تجربه می‌کند.

لوداکریس: آکورا لِجند مدل ۱۹۹۳

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

آکورا در سال ۲۰۱۵ دستی بر سروروی خودروی لنجد مدل ۱۹۹۳ کشید تا این خودرو دقیقاً همان چیزی باشد که لوداکریس انتظار دارد. جالب است بدانید این روزها آکورا لجند دیگر تولید نمی‌شود اما این خودرو در گذشته برای خود اسم‌و‌رسم زیادی پیدا کرده بود.

لوداکریس حتی زمانی که به شهرت و آوازه امروزی نرسیده بود نیز از طرفداران آکورا لجند بوده است و همین امر باعث شده تا اکنون نیز این خودروی خوش‌آوازه را برای گشت‌و‌گذار انتخاب کند.

جیمز هاردن: شورولت کامارو، قیمت پایه ۲۵،۹۰۵

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

این بسکتبالیست خوش‌ قد‌وبالا هر خودرویی که چشمش بگیرد را می‌تواند بخرد اما یکی از اصلی‌ترین خودروهای مورد علاقه جیمز، شورولت کامارو است. شورولت کامارو جمیز هاردن بر اساس سلیقه این بازیکن بسکتبال شخصی‌سازی شده است و مدل این خودرو نیز چندان جدید نیست، اما کاملاً مشخص است که این شورولت کامارو توانسته حسابی دل هاردن را به‌دست بیاورد.

کیم کارداشیان: کادیلاک اسکالید، قیمت پایه ۷۴،۶۹۵ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

کیم کارداشیان از آن دسته سلبریتی‌هایی است که هر جا پا می‌گذارد دوربین‌ها به دنبالش می‌روند، این سلبریتی پرطرفدار و خوش‌قدوبالا سه فرزند قد‌ونیم قد دارد و برای خرید و ایاب‌و‌ذهاب، یک خودروی جادار پاسخگوی نیازهای کارداشیان است.

کادیلاک اسکالید ESV که در سه‌ ردیف صندلی تا ۷ سرنشین را در خود جای می‌دهد انتخاب کارداشیان است. جالب است بدانید این خودروی قدرتمند بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورد می‌تواند یک خودروی ۴ تنی را به‌دنبال خود بکشد.

ایلان ماسک: تسلا رودستر ۲۰۰۸

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

مردی که سکان تسلا و اسپیس ایکس را در اختیار دارد به راحتی می‌تواند هر خودرویی که دلش خواست را سوار شود اما تسلا رودستر ۲۰۰۸ که در بین کلکسیون خودروهایی این جوان خوش‌آتیه شاهد آن هستیم قیمت مناسبی دارد و طرفداران ایلان ماسک می‌توانند این خودرو را خریداری کنند.

اگر خبرهای ستاره‌شناسی را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد میدانید که ایلان ماسک به تازگی یک دستگاه تسلا رودستر را درون موشک Falcon Heavy قرار داد و به فضا فرستاد تا از این طریق قابلیت حمل بار این موشک را آزمایش کرده باشد. با این حساب این خودروی تسلا اکنون در مداری بین مریخ و مشتری قرار دارد و چه بسا راه خود را به سمت مریخ پیدا کند.

کریس جِنر: فورد تاندربیرد ۱۹۵۶

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

این سلبریتی محبوب در سال ۲۰۱۶ نسخه بهینه‌ شده‌ای از فورد تادربیرد مدل ۱۹۵۶ را از جانب فرزندان خود هدیه گرفت. جنر حدود یک سال سوار این خودرو شد و سپس در یک حراجی آن را با قیمت ۵۷ هزار دلار به فروش رساند.

جالب است بدانید از قرار معلوم خودروهای فورد در خانواده جنر محبوبیت زیادی دارند و مادر جنر نیز نسخه‌ای ارتقا داده شده از فورد T-bird را هدیه گرفته است.

هیو گرانت: آئودی R8 مدل 2007، قیمت پایه ۵۱،۹۸۶ هزار دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

هیو گرانت از آن دسته سلبریتی‌هایی است که علاقه زیادی به خودرو دارد، خودروی آئودی R8 هیوگرانت می‌تواند در عرض چهار ثانیه ۹۹ کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. مدل‌های جدید آئودی R8 امکانات پیشرفته زیادی دارند اما به لحاظ ظاهر آئودی R8 مدل 2007 به اندازه‌ای زیبا طراحی شده است که بین این خودرو و مدل‌های جدیدتر آن به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی را شاهد نیستیم.

سلنا گومز: بی‌.‌ام‌.‌و X5 مدل ۲۰۱۴، قیمت پایه ۳۰،۲۷۴ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

اگر به سلبریتی‌های نوجوان علاقه داشته باشید حتماً فورد اسکیپ هیبریدی که سلنا گومز سوار می‌شد را به‌خاطر دارید، چند سالی می‌شود که گومز این خودرو را کنار گذاشته است و بی.‌‌ام‌.‌وی X5 مدل ۲۰۱۴ را انتخاب کرده است.

جالب است بدانید چندی پیش گومز در حین رانندگی با این خودروی شاسی‌بلند بنزین تمام کرد و مجبور شد از یکی از پاپاراتزی‌هایی که وی را دنبال می‌کرد برای پرکردن باک خودرو کمک بگیرد، یک بار هم گومز با این خودرو در جلوی پاپاراتزی‌ها با یک خودروی دیگر تصادف کرد.

جنیفر آنیستون، تویوتا پریوس، قیمت پایه ۲۳،۴۷۵ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

سلبریتی‌های زیادی به سمت استفاده از خودروهای پاک رو آورده‌اند و جنیفر آنیستون نیز یکی از همین سلبریتی‌ها است. در کنار این سلبریتی دوست‌داشتنی، تام‌ هنکس، هریسون فورد، ناتالی پورتمن، مت دیمون، جولیا رابرتز، لئوناردو دیکاپریو و کامرون دیاز را نیز می‌توان از سلبریتی‌هایی دانست که خودروهای هیبریدی و پاک سوار می‌‌شوند.

در بین تمامی خودروهای هیبریدی، تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۸ توانسته است افتخار کم‌مصرف‌ترین‌ خودرو را از آن خود کند. این دلایل برای انتخاب تویوتا پریوس از جانب جنیفر آنیستون کاملاً منطقی به‌نظر می رسد.

جاستین تیمبرلیک، فولکس‌واگن جِِتا، قیمت پایه ۱۸،۶۴۵ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

فولکس‌واگن جتا در بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ در آمریکا به فروش رفت و با این حساب باور کردن اینکه جاستین تیمبرلیک افسانه‌ای سوار فولکس‌واگن جتا شود کار سختی است اما در کلکسیون خودروهای جاستین تیمبرلیک می‌توان فولکس‌واگن جتا را یافت.

جنیفر لارنس، فولکس‌واگن Eos، قیمت پایه ۲۰،۵۴۳ دلار

سلبریتی‌ها چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

از قرار معلوم خودروهای فولکس‌واگن در میان سلبریتی‌ها محبوبیت زیادی دارد و در کنار جاستین تیمبرلیک، جنیفر لارنس نیز سوار بر فولکس‌واگن Eos میشود. این خودرو در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ ساخته می‌شد و این برنده جایزه اسکار علاقه به‌خصوصی به آن دارد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سبک زندگی سلبریتی‌ها را دنبال می‌کنید و خودروی خاصی در ذهن شماست که سلبریتی‌ها سوار آن می‌شوند نام این خودرو را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰