درس‌هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک

عکس های شما به احتمال زیاد هرگز به خوبی عکس های مجله نشنال جئوگرافیک نخواهد بود، ولی با این حال هنوز هم می توانید استراتژی هایی که آن ها در اینستاگرام استفاده می کنند را به کار بگیرید تا برند خود را تقویت کنید. ب
کد خبر: ۸۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
به گزارش زندگی امروز،عکس های شما به احتمال زیاد هرگز به خوبی عکس های مجله نشنال جئوگرافیک نخواهد بود، ولی با این حال هنوز هم می توانید استراتژی هایی که آن ها در اینستاگرام استفاده می کنند را به کار بگیرید تا برند خود را تقویت کنید.
 
 
کارشناسان و تحلیلگران برتر بازاریابی پیش بینی رشد زیادی در کاربران اینستاگرام در سال 2018 می کنند، به طوری که بسیاری می گویند اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی خواهد بود. سال گذشته میلادی، این اپلیکیشن پرطرفدار عکس با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه رقبایی مثل اسنپ چت و توییتر را به کلی کنار زد.

بنابراین، اینستاگرام محلی برای شروع ایجاد آگاهی از برند برای کسب و کار شماست. از آن استفاده کنید تا مردم برای انجام معامله با شما هیجان زده شوند. با نشان دادن شرکت خود به عنوان محلی جذاب برای کار کردن، کارکنان با استعداد را جذب شرکت خود کنید.
 
درس‌هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک

نشنال جئوگرافیک از سال 1888 از عکس های ممتاز خود برای گفتن داستانی تصویری استفاده کرده است، مدت ها پیش از اینکه شبکه های اجتماعی به وجود بیایند. با این حال، اینطور به نظر می رسد که انگار اینستاگرام مخصوص این مجله ساخته شده، و جای شگفتی نیست که نشنال جئوگرافیک با 85 میلیون فالوئر بیشترین تعداد فالوئر در اینستاگرام تا به امروز را به خود اختصاص داده باشد.

این قابلیت برای عکاسان نشنال جئوگرافیک برای نشان دادن چشم اندازهای جهانی خود در لحظه، این مجله را قادر ساخته که از طریق اینستاگرام بیشتر از هر رسانه دیگری بتواند به مردم دسترسی پیدا کند.

این ها چهار استراتژی کلیدی برترین اکانت اینستاگرام هستند که شما نیز می توانید در رویکرد برندینگ خود در این وبسایت، از آن ها استفاده کنید. 
 

1. هدف کاملاً تعریف شده ای برای اکانت اینستاگرام خود داشته باشید

اولین قدم برای ایجاد برندی شناخته شده در هر پلتفرم شبکه اجتماعی، داشتن هدفی مشخص است که به اکانت شما جهت و مضمون کلی دهد. نشنال جئوگرافیک در پست وبلاگی روی سایت خود در مورد فعالیتشان در اینستاگرام نوشته، «هدف ما این است که به مخاطبان خود انگیزه دهیم تا به شکلی معقول سفر کنند، و عکاسان ما چندین دهه است که این کار را با موفقیت انجام می دهند.»

هدف اکانت شما بهتر است این باشد که به مردم انگیزه دهد تا اقدام کنند، اقدامی که مستقیماً با مأموریت شرکت شما در ارتباط باشد.

2. محتوایی ارسال کنید که باعث شود مردم دست از اسکرول کردن بردارند

محتوای شما لازم نیست که حتماً به اندازه نشنال جئوگرافیک فوق العاده باشد تا در برندینگ کسب و کار شما اثربخشی کافی را داشته باشد. ولی این نکته را از پر فالوئرترین اکانت اینستاگرام قبول کنید و به یاد داشته باشید که عکس های خیره کننده اولین چیزی است که باعث می شود یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار شود. هرگز فقط برای ارسال کردن، ارسال نکنید! تنها بهترین تصاویر خود را ارسال کنید.

با اینکه شرکت شما شاید 110 تا از بهترین عکاس های خبری جهان را در اختیار نداشته باشد که اینستاگرام شما را مثل نشنال جئوگرافیک اداره کنند، ولی می توانید کاری کنید که با استعدادترین عکاس ها در کسب و کار شما به اکانت شما دسترسی داشته باشند. لازم نیست حتماً مسئولیت اینستاگرام را به دوش یک نفر بیندازید. تلاش تیمی معمولاً وقتی که چندین نفر به سمت مجموعه استانداردی از اهداف حرکت کنند، به بهترین شکل جواب می دهد.

تولید محتوا در اینستاگرام وجهه انسانی شرکت شما را نشان می دهد، که همان کارکنان شما هستند! عکس های بامزه پشت صحنه از دفتر کاری خود ارسال کنید که محیط کارتان را به شکلی جالب نشان دهد. همچنین تصاویری از رویدادهای خاص، نمایشگاه ها، حضور در رسانه ها و میهمانی های شرکت ارسال کنید.

3. از هشتگ های پرطرفدار و همچنین برند شده استفاده کنید

نحوه پیدا کردن محتوا توسط کاربران در اینستاگرام همچنین بستگی زیادی به استفاده صحیح از هشتگ ها دارد. اکانت هایی که حداقل یک هشتگ را استفاده می کنند 12.6 درصد مشارکت بیشتری دارند. هشتگ های برتر سال 2017 شامل #love، #photooftheday، #picoftheday و #travel بود. در اکثر پست های نشنال جئوگرافیک از این هشتگ های متداول استفاده می شود.

البته، نشنال جئوگرافیک همچنین هشتگ های برند شده خود را نیز ایجاد می کند که درست مثل عکس هایش منحصر به فرد است و به اهمیت سفر یا برند آن اشاره دارد. هشتگ های برند شده راهی عالی برای دسته بندی تصاویر و ویدئوهای خاص به عنوان کاتالوگ مجازی بر اساس موضوع هستند.

4. کپشن هایی بنویسید که مردم را تحت تأثیر قرار دهد

مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا بیایند و عکس ها و ویدئوها را نگاه کنند، ولی آن ها می خواهند بدانند که به چه چیزی نگاه می کنند. کپشن کل داستان را بازگو می کند! هرگز پست های خود را با کپشن های مبهم یا ناقص ارسال نکنید.

نشنال جئوگرافیک نه تنها عکس هایی شگفت انگیز ارسال می کند، بلکه کپشن هایی عالی دارد که مخاطبان آن را تحت تأثیر قرار می دهد.

اینستاگرام به شما اجازه نوشتن حدود 600 کلمه در کپشن هایتان می دهد. نمی گوییم که حتماً از تمام آن فضا استفاده کنید، ولی از آن عاقلانه استفاده کنید تا توجه مخاطبان خود را جلب کرده و به آن ها توضیح دهید که چه چیزی در عکس یا ویدئو می بینند. بهتر است که متن های هوشمندانه در اینستاگرام استفاده شود تا مردم را عمیق تر به درون داستان فرو ببرد و آن ها را تشویق کند که با شرکت شما مشارکت پیدا کنند.

با اینکه نشنال جئوگرافیک یک کسب و کار B2C است، ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که برندهای B2B نتوانند از الگوی آن استفاده کنند و این توصیه ها را به کار بگیرند تا خودشان را در اینستاگرام تعریف کنند.

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰