القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت + عکس

ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. اما مشخص شده که این سلبریتی ها قبل از این که به شهرت برسند القاب بسیار جالب و گاه خنده داری داشته اند.
کد خبر: ۹۵۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
به گزارش زندگی امروز،ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. اما مشخص شده که این سلبریتی ها قبل از این که به شهرت برسند القاب بسیار جالب و گاه خنده داری داشته اند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از سلبریتی های مشهوری که قبل از رسیدن به شهرت القاب و اسم های مستعار گاه ناخوشایند و گاه دوست داشتنی داشته اند آشنا کنیم.
 
 
1-هیو جکمن
 
القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

هیو جکمن بازیگر مشهوری است که به خاطر قد بلند و فیزیک مناسبش شناخته می شود اما مشخص شده که وی همواره چنین فیزیک دوست داشتنی نداشته است. در دوران کودکی به خاطر پاهای بسیار باریک و لاغرش به او لقب «Sticks» به معنای «دو تکه چوب» داده بودند. وی در مصاحبه ای در این باره چنین می گوید:" در زندگی واقعی وقتی که حدوداً 12 سال داشتم مرا به خاطر پاهای باریکم «Sticks» صدا می زدند. من به سختی تمرین می کرد و گریه می کردم و اکنون وولورین هستم".
 

2- جنیفر لارنس
 
 القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

بزرگ ترین و مشهورترین لقب کنونی جنیفر لارنس به عنوان یکی از مشهورترین و زیباترین بازیگران زن جهان « J-Law» است اما در گذشته و هنگامی که بچه بود همه او را با عنوان «نیترو» (کوتاه شده نیتروگلیسرین ماده ای است که برای تولید باروت از آن استفاده می شود) صدا می زدند زیرا جنب و جوش زیادی داشته و لحظه ای ساکت نمی نشست. وی در این باره چنین گفته است:" این موضوع خیلی ناراحت کننده بود زیرا هر بار که به مدرسه می رفتم به خود می گفتم که این موضوع را حل خواهم کرد و آرام خواهم بود و در حالی که 13 سال سن داشتم و کلاس هفتم بودم اما شلوارم را خیس می کردم.
 
در واقع شلوارم را خیس نمی کردم بلکه شب ها در خواب خودم را خیس می کردم. رختخوابم را خیس کرده و به خودم می گفتم که چه کسی در 13 سالگی خودش را خیس می کند؟ از این رو نمی توانستم تحمل کنم تا به مدرسه بروم و موضوع را به همه بگویم. سپس به رختشورخانه می رفتم و می گفتم گوش کنید من دیشب خودم را خیس کردم. زیرا فکر می کردم که همه این موضوع را جالب و بامزه می دانند اما همواره با سکوت مواجه می شدم".
 

3- ایگی آزالیا
 
القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

ایگی آزالیا در گذشته دو لقب داشته که هر دو به خاطر قدش به او داده شده اند. پدر بزرگش به او لقب «Stretch» به معنای «کش» یا «کشیده» داده بود. لقب دیگر توسط یکی از دختران همکلاسی اش که به او حسادت می کرد به او داده شد که معمولاً او را «Olive Oyl» می نامید. این اسم از شخصیت همسر ملوان زبل گرفته شده بود که قدی بلند و دراز داشت.
 

4- دانیل رادکلیف

 القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

قبل از تبدیل شدن به هری پاتر معروف، دانیل رادکلیف «میگو» صدا زده می شد. رادکلیف در مصاحبه ای با بی بی سی در این مورد چنین گفته است:" واقعیت را بخواهید مطمئن نیستم که هیچوقت لقب خوبی به من داده شده باشد. به یاد دارم که بیش از هر چیزی مرا «میگو» (Shrimpy) صدا می زدند زیرا بسیار بسیار رنگ پریده و لاغر بودم".
 

5- ماریا کری

 
القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

قبل از آن که ماریا کری با لقب «میمی» (Mimi) شناخته شود به او «میراژ» (Mirage) می گفتند که به معنای «سراب» یا «روح» است. او در دوران دبیرستان این لقب را کسب کرد زیرا به ندرت در کلاس درس حاضر می شد. وی در این باره چنین گفته است:" من نمی خواهم کسی را تشویق به مدرسه نرفتن یا چیزهای دیگر کنم، من در مدرسه بیشتر یک شخصیت اجتماعی بودم تا یک دانش آموز و همیشه می دانستم که در آینده خواننده خواهم شد. این چیزی بود که برای آن ساخته شده بودم. بسیار خوشبخت هستم که خواننده شده ام زیرا کسی نمی داند که ممکن بود چکاره شوم. اما در صبح زود بیدار شدن مشکل داشتم. هیچ وقت نتوانستم برای یکبار به موقع خود را به مدرسه برسانم".
 

6- کریستیانو رونالدو
 
 القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

کریستیانو رونالدو که شاید معروف ترین و بزرگ ترین بازیکن فوتبال عصر حاضر باشد همیشه تا به این حد مشهور و دوست داشتنی نبوده و در عرصه فوتبال موفق نبوده است. ریکاردو سانتوس، همبازی او در دوران کودکی گفته که وی به خاطر گریه کردن های همیشه اش به او لقب «بچه نق نقو» (Crybaby) داده بودند. وی در این باره چنین گفته است:" از آن جایی که رونالدو همیشه مانند این روزها عاشق بردن بود وقتی که می باخت یا دیگر همبازی ها به او پاس نمی دادند شروع به گریه کردن می کرد".
 

7- کیانو ریوز

 القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

کیانو ریوز در شهر اونتاریو  در تورنتو کانادا بزرگ شد و به خاطر این که دروازه بان نفوذ ناپذیری در تیم هاکی مدرسه بود به وی لقب «دیوار» (The Wall) داده شد. البته وی در بسکتبال و بیسبال نیز بازیکن فوق العاده ای بود اما در این دو ورزش به وی القابی داده نشد. با وجود مهارت بالایش در هاکی وی هیچگاه این ورزش را جدی نگرفت.وی در این باره چنین گفته است:" من عاشق هاکی بودم اما هیچوقت نمی خواستم به طور جدی آن را دنبال کنم".
 

8- کامرون دیاز
 
القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

وقتی که کامرون دیاز بچه بود همکلاسی هایش او را «اسکلتور» (Skeletor) (اسکلتور یکی از شخصیت های اصلی فرانچایز «اربابان جهان» است) صدا می زدند زیرا هیکل بسیار نحیف و باریکی داشته و دهانش هنگام خندیدن بیش از حد باز می شد.
 

9- هنری کویل

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

قبل از تبدیل شدن به «مرد پولادین» (Man Of Steel)، هنری کویل وی بچه بسیار چاقی بود که لقب ساده اما بسیار دردناک توسط همکلاسی هایش را برای وی به ارمغان آورده بود. وی در این باره چنین گفته است:" من چاق بودم. به من لقب کویل چاق داده بودند که لقب بسیار بدی بود. بچه ها می توانند بیرحم باشند و به دلیل چاقی به یک هدف ساده تبدیل شده بودم. روزی چهار بار به مادرم زنگ زده و گریه می کردم".
 

10- تام هاردی
 
 القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

تام هاردی معمولاً نقش های منفی بازی می کند و در دوران نوجوانی نیز شخصیتی شرور داشت. وی در مصاحبه ای گفته است: من د رگذشته یک لقب خاص داشتم. فکر می کنم «راسو» (Weasel) بود زیرا در آن دوران شخصیت جالبی نداشتم".
 

11- باراک اوباما
 
القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

 یکی از دوستان باراک اوباما در دوران نوجوانی ادعا کرده که وقتی این دو در دوران دبیرستان با هم بسکتبال بازی می کردند به او لقب «Barry O'Bomber» داده شده بود زیرا وی همواره پرتاب از راه دور انجام داده و در اغلب موارد نیز موفق به گل کردن توپ نمی شد.

منبع:برترینها
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰