دمای هوای تهران به ٣٠ درجه می‌رسد!

اداره کل هواشناسي استان تهران پيش بيني کرد روند افزايش دما در 2 روز آينده ادامه داشته باشد و گرماي هواي پايتخت در روز پنج شنبه به 30 درجه برسد.
کد خبر: ۱۵۱۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
زندگی امروز/ بر اساس بررسي و تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، وضعيت جوي استان تهران در 2 روز آينده صاف تا نيمه ابري گاهي همراه با وزش باد پيش بيني مي شود.
 
به گزارش زندگی امروز به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسي استان تهران پيش بيني کرد روند افزايش دما در 2 روز آينده ادامه داشته باشد و گرماي هواي پايتخت در روز پنج شنبه به 30 درجه برسد.
 
به نقل از اداره کل هواشناسي استان تهران، کمينه و بيشينه دماي هواي تهران در روز سه شنبه (16 و 27)، چهار شنبه (19 و 28) و پنج شنبه (20 و30 ) درجه سانتيگراد پيش بيني مي شود.
 
بر اساس بررسي و تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، وضعيت جوي استان تهران در 2 روز آينده صاف تا نيمه ابري گاهي همراه با وزش باد پيش بيني مي شود.
 
همچنين براي سه شنبه و چهارشنبه گاهي وزش باد شديد (به خصوص در مناطق جنوبي و غربي استان و با احتمال گرد و خاک) و فردا گاهي افزايش ابر انتظار مي رود.
 
دراين مدت سردترين و گرمترين نقاط استان تهران به ترتيب فيروزکوه با 2 درجه سانتيگراد و فرودگاه امام خميني (ره) و ورامين با 30 درجه سانتيگراد مي باشد.

ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۰